معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان از سازماندهی ۳۸ هزار ورزشکار در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محسن ایزدبخش معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان در آیین تقدیر و تجلیل از ورزشکار بانوی دامغانی حاضر در مسابقات جهانی تیراندازی با بیان اینکه استان سمنان ۳۸هزار ورزشکار ساماندهی شده دارد گفت : ارتقای امکانات و پایگاه های پرورش قهرمانی در سطح استان با وجود استعدادهای بالایی که در این خطه وجود دارد، در اولویت های ورزش و جوانان است.


وی با بیان اینکه در استان سمنان ۳۸۶ نفر ورزشکار در رشته ورزشی تیراندازی فعالیت دارند که بانوان سهم بزرگی از این تعداد دارند، افزود: در سال جاری ورزشکاران تیرانداز استان موفق شدند با حضور در مسابقات آسیایی و المپیک صاحب مقام و رتبه شوند.


معاون ورزش و جوانان استان سمنان با بیان اینکه هیئت های تیراندازی در سطح پنج شهرستان استان فعال هستند، گفت: در دامغان ۳۰ هیئت ورزشی ویژه خواهران در بخش های مختلف ورزشی وجود دارد که یکی از فعالترین آنها هیئت تیراندازی محسوب می شود.


ایزدبخش بیان کرد: ورزش و جوانان استان سمنان توجه ویژه ای به هیئت های ورزشی در سطح شهرستان ها دارد چرا که در هرکجا در حوزه ورزش هزینه شود، یک سرمایه گذاری محسوب می شود و از سوی دیگر شاهد پرورش استعدادهای کم نظیری در سطح استان هستیم که با حمایت می توانند در سطح کشور، قاره آسیا و جهان بدرخشند.


انتهای پیام / ه


فعالیت 386 ورزشکار در استان سمنان در رشته تیراندازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.