فرماندار شهرستان تویسرکان با بیان اینکه 30 میلیارد تومان در قالب 100 طرح اشتغال‌زایی در تویسرکان معرفی کردیم، گفت: امیدواریم شاهد پیشرفت روزافزون تویسرکان باشیم.

معرفی 30 میلیارد تومان طرح برای اشتغال‌زایی در تویسرکانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ ، حبیب مومیوند فرماندار شهرستان تویسرکان اظهار داشت : با وجود مشکلات و عقب‌افتادگی‌ها شهرستان در حوزه‌های مختلف، در سال‌های اخیر با تلاش دولت و حمایت استاندار همدان و پیگیری‌های نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی اقدامات بسیار خوبی انجام شده است.

وی افزود: سال 93 کمتر 800 نفر در بخش صنعت تویسرکان مشغول به کار بودند که در دو سال اخیر با پیگیری و سرمایه‌گذاری در صنعت تقریباً دو برابر شده است.

فرماندار تویسرکان با اشاره به اینکه مشکلات واحدهای صنعتی علاوه بر مالی در مباحث مالیات و محیط زیست نیز بوده و در کارگروه تسهیل پیگیری شده است گفت: شرکت حمیل از جمله این شرکت‌ها بود که برای برگشتن به چرخه تولید تصمیم‌گیری شد.

وی با اشاره به ایجاد تشکل‌های خوبی در تویسرکان چون مبل و منت، سرشاخه‌کاری گردو گفت: تشکل‌‌ها به منظور مرتفع شدن مشکلات در حال فعالیات و تلاش هستند.

مومیوند راه ارتباطی تویسرکان به همدان از مسیر گنجنامه به لحاظ گردشگری دانشت و افزود: انتظار داریم عملیات اجرایی این مسیر هرچه سریع‌تر آغاز شود.

وی مشکل دیگر را نبود صنایع تبدیلی و خام فروشی محصولات خواند و اظهار کرد: از سرمایه‌گذاران به منظور فعالیت صنایع تبدیلی در شهرستان تویسرکان ورود کنند.

فرماندار تویسرکان  واحدهای صنعتی توییسرکان بیش از 51 واحد دانست و با اشاره به اینکه عمده مشکلات در بخش صنایع کوچک و خانگی است، اظهار کرد: تسهیلات خوبی در بخش اشتغال در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه 30 میلیارد تومان در قالب 100 طرح اشتغال‌زایی در تویسرکان معرفی کردیم تاکید کرد: امیدواریم شاهد پیشرفت روزافزون تویسرکان باشیم.

مومیوند با اشاره به فعالیت سه شرکت تولید دارو در تویسرکان بیان کرد: فاران شیمی اولین شرکت تولید دارو در تویسرکان است که تدبیر دارو  و هگمتان دارو نیز به واحدهای تولید داروی تویسرکان اضافه شده است.

 انتهای پیام/خ

برای اشتغال زایی در تویسرکان طرح 30 میلیاردی معرفی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار