استاندارقزوین گفت: توجه به مناطق کمتر توسعه یافته از اولویت‌ها است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ عبدالمحمد زاهدی استاندار در جلسه شورای اداری شهرستان تاکستان افزود: باید مناطق و شهرستان‌ها در تخصیص اعتبارات و بودجه برای توسعه مورد توجه قرار بگیرند.

وی اضافه کرد: توسعه به خواست مردم بستگی دارد و در بسیاری موارد خود مردم با کمترین هزینه می‌توانند برای توسعه منظر شهری اقدام کنند.

استاندار گفت:: متاسفانه مسیر توسعه شهرستان تاکستان بدون مطالعه بوده است و باید با همفکری شورا، مسئولان و مردم، این معضل مرتفع شود.

زاهدی همچنین گفت: راهکار بهبود وضعیت اشتغال، استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در کنار منابع بانکی است.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی هم با اشاره به اختصاص ۱۹ میلیارد تومان یارانه به تاکداران تاکستانی از واریزنشدن این منابع انتقاد کرد.
به گفته بهمن طاهر خانی، این منابع قرار بود به صندوق کشمش واریز شود که فقط دو میلیارد آن واریز شده است.

وی در ادامه به شهرک صنعتی خرمدشت به عنوان بزرگترین شهرک صنعتی کشور با سه هزار هکتار مساحت اشاره کرد و گفت: ١٥ سال قبل زمین‌های مرغوب این شهرک به ایران خودرو واگذار شد که متاسفاته بعد از گذشت بیش از یک دهه هیچ فعالیت و اقدامی برای اشتغالزایی انجام نشده است.

طاهرخانی، تلاش برای ایجاد اشتغال پایدار و رونق تولید را از وظایف مهم مدیران دانست.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی در ادامه خواستار تسریع در تعریض محور‌های پر تردد و حادثه ساز در تاکستان شد.

سیاوش طاهرخانی فرماندار تاکستان هم با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی این شهرستان، همدلی مردم و مدیران را در پیشبرد امور مهم دانست.

انتهای پیام/

 

جلسه شورای اداری شهرستان تاکستان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.