امام جمعه بروجرد:

مسئولان در جهت رفع مشکلات اقتصادی جامعه تلاش کنند

امام جمعه بروجرد گفت: وحدت و اتحاد بین دانشگاهیان و حوزویان و ارتباط آن‌ها با جامعه توطئه‌های شوم دشمنان نظام را خنثی می‌کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بروجرد با اشاره به اینکه وحدت بین حوزه ودانشگاه از اقدامات شهید مفتح بود گفت: اختلاف میان ملت باعث شکست در برابر دشمنان خواهد شد.

وی افزود: شهید مفتح برای خنثی کردن توطئه دشمنان و ایجاد وحدت و اتحاد بین حوزه و دانشگاه تلاش‌های فراوانی انجام داد تا اینکه دراین راه به شهادت رسید.

مسئولان در جهت رفع مشکلات اقتصادی جامعه تلاش کنند

خطیب نمازجمعه بروجرد بیان کرد: وحدت بین حوزه و دانشگاه در پیروزی انقلاب اسلامی تاثیرگذار بود.


حجت الاسلام والمسلمین ترابی با اشاره به اینکه لایحه بودجه درامنیت و آرامش جامعه تاثیر گذاراست، اضافه کرد: مسئولان دولت امروز باید فشار اقتصادی و مشکلات طبقات ضعیف و متوسط کشوررا کمتر کنند.

وی تاکید کرد: افزایش قیمت حامل‌های انرژی و قطع یارانه‌ها مشکلات اقتصادی مردم را بیشتر خواهد کرد.

امام جمعه بروجرد ادامه داد: افزایش هزینه‌های جاری دولت و کاهش فعالیت‌های عمرانی منجر به رکود تولید و افزایش بیکاری می‌شود.
حجت الاسلام والمسلمین ترابی اضافه کرد: بسیاری از مردم به یارانه پرداختی دولت نیاز دارند و قطع این مهم در روند زندگی آن‌ها اختلال به وجود می‌آورد.

وی گفت: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی باید با تلاش و کار کارشناسی لایحه بودجه سال ۹۷ را بررسی کنند ودر این مهم مشکلات اقتصادی جامعه و مردم را مد نظر داشته باشند.


امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه روسای جمهورقبلی امریکا از عواقب اقدام اخیر ترامپ آگاه بودند، اظهارکرد: اقدام ترامپ باعث شد که مسئله فلسطین به عنوان موضوع اول جهان اسلام مطرح و باعث نابودی رژیم منحوس اسرائیل شود.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی افزود: وحدت و اتحاد امت اسلامی برای دفاع از قدس و انتفاضه چهارم فلسطین ازعواقب اقدام اخیر ترامپ است.

وی با اشاره به اجلاس سران کشور‌های اسلامی در استانبول اضافه کرد: دراین اجلاس نمایان شد که مشکل کشور‌های اسلامی منطقه حکام خود فروخته کشور‌های عربی و اسلامی جهان است که از منافع اسرائیل و امریکا حمایت می‌کنند.

امام جمعه بروجرد با انتقاد از اینکه در بیانیه پایانی اجلاس سران کشور‌های اسلامی درخواست امریکا و اسرائیل را به رسمیت شناختند، ادامه داد: ملت‌های مسلمان منطقه باید با قوت تمام از انتفاضه چهارم فلسطین برای ازادی قدس شریف حمایت کنند.

انتهای پیام /د

موضوع فلسطین امروزبه عنوان مسئله اول جهان تبدیل شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.