بازیکن تیم فوتبال بادران گفت: خوشحالی ام از زدن گل به پرسپولیس طبیعی بود و من عاشق این تیم هستم.

رضایی: من عاشق پرسپولیس هستم/ تیم بادران به لیگ برتر صعود می کندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهرداد رضایی پس از شکست دو بر یک تیمش مقابل پرسپولیس درمورد حضور پرشور تماشاگران این تیم در این دیدار اظهار کرد: ما خودمان هم از این موضوع تعجب کرده بودیم شاید در بازی‌های لیگ یک بین 2 تا سه هزار تماشاگر در هر  بازی برای دیدن دیدارهای ما به ورزشگاه بیایند اما امروز هفت، هشت هزار تماشاگر برای دیدن بازی‌مان به ورزشگاه آزادی آمده بودند که امیدواریم حمایت پرشور تماشاگران باعث شود تا در لیگ یک بتوانیم به لیگ برتر صعود کنیم. درست است که هواداران ما در این بازی بیشتر از هواداران پرسپولیس بود اما هواداران پرسپولیس  اگر 5 نفر هم باشند نسبت به هواداران ما موثرترند و متاسفانه هواداران ما بلد نبودند که ما را تشویق کنند.


او درباره گلش در این دیدار، گفت: من از ۱۷ سالگی در لیگ برتر بازی کردم. در هر صورت طبیعی است که مقابل پرسپولیس هرکسی گل بزند چنین خوشحالی از خودش بروز دهد. حتی بازیکنی مانند مرتضی آقاخان که این همه در لیگ برتر بازی کرده است پس از گلزنی مقابل تیم پرسپولیس خوشحالی عجیب و غریبی انجام داد. البته باید بگویم من عاشق پرسپولیس هستم.
 
رضایی در ادامه افزود:شک نکنید ما ۱۰۰ درصد به لیگ برتر صعود می‌کنیم. امروز خودتان دیدید که چه بازی درخشانی به نمایش گذاشتیم. ما در لیگ یک حتی از این هم بهتر بازی می‌کنیم. فقط امروز کمی تحت تاثیر جو ورزشگاه قرار گرفته بودیم و همین عامل باعث شد تا نتوانیم بازی همیشگی مان را به معرض نمایش بگذاریم.

او درمورد عقب نشستن این تیم در نیمه دوم گفت:بالاخره خودتان می دانید پرسپولیس بهترین تیم در غرب آسیا است. مگر می‌شود مقابل این تیم از جلو پرسینگ کرد؟ باید عقب نشینی کنید تا از طریق ضدحمله به این تیم گل بزنید.حتی موقعیت هم داشتیم که تبدیل به گل نشد.

انتهای پیام/
 

اظهارات رضایی درباره گلزنی اش به پرسپولیس 

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مجتبي
۰۸:۳۵ ۲۵ آذر ۱۳۹۶
اي کاش به جاي بعضي از تيم هايي که حقشون نيست تو ليگ برتر باشن و کلي هزينه هاي متفاوت و سنگين دارن و نتيجه اي هم نميگيرن امثال تيم بادران ميومدن و به ليگ جذابيت ميدادن.
آخرین اخبار