مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان از آغاز ثبت نام اینترنتی بیست و نهمین جشنواره استانی امتنان از کارگران و گروه های کار و واحدهای نمونه هرمزگان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،کیامرث برخورداری مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: ثبت نام اینترنتی بیست و نهمین جشنواره استانی امتنان از کارگران و گروه های کار و واحدهای نمونه هرمزگان آغاز شد.

وی افزود:كارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه استان از امروز به مدت يك ماه می توانند با مراجعه به سامانهhttp://emtenan.mcls.gov.ir   برای حضور در بیست و نهمین جشنواره استانی امتنان از جامعه كار و توليد ثبت نام کنند .

مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: این نهاد همگام با سراسر کشور اقدام به شناسایی ومعرفی کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه استان نموده و تمام کارفرمایان واحدهای تولیدی، صنعتی، خدماتی و کشاورزی استان می‌توانند نسبت به ثبت نام اينترنتی کارگران و گروه کار نمونه اقدام کنند.

برخورداری افزود: انتخاب و معرفی کارگران، گروه های کار و واحدهای تولیدی نمونه هر ساله در سه مرحله مقدماتی در سطح کارگاهی و کارخانه، نیمه نهایی در سطح استانی و مرحله نهایی در سطح کشور انجام می شود.

جشنواره امتنان از کارگران نمونه، هر سال با هدف تشویق و ترغیب جامعه بزرگ کار و تولید و برای ترویج و تقویت فرهنگ کار و تلاش ، شناسایی و معرفی تلاشگران عرصه های مختلف تولید برگزار می شود.

ثبت نام کنندگان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند در استان به مدیریت اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و در شهرستان های تابعه به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان محل کارگاه خود مراجعه کنند.

انتهای پیام/ز

ثبت نام در جشنواره ملی امتنان از جامعه كار و توليد هرمزگان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.