فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از دستگیری 3 نفر از اعضای باند سارقان سابقه دار خودرو در شهرستان اسفراین خبر داد.

انهدام باند 3 نفره سارقان خودرو در اسفراینبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ سرهنگ جاوید مهری فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو در شهرستان اکیپی از ماموران مبارزه با سرقت پلیس آگاهی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق به شناسایی محل اختفای اعضای این باند شدند، یاد آور شد: ماموران در یک عملیات ضربتی موفق به دستگیری 3 نفر از اعضای این باند که در زمینه سرقت فعالیت داشتند، شدند.

مهری با بیان اینکه متهمان در بازجویی ها به 2 فقره سرقت خودرو و یک فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کردند، بیان داشت: اموال مسروقه کشف و به مال باختگان تحویل داده شد و در این زمینه نیز یک مال خر دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند ، تصریح کرد: همشهریان عزیز به منظور جلوگیری از سرقت نکات ایمنی را مد نظر قرار دهند و در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک مراتب را از طریق شماره 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/آ

دستگیری سارقان خودرو در اسفراین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.