رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: 14 کتاب از خاطرات رزمندگان استان در دوران دفاع مقدس گردآوری شده که به زودی چاپ، رونمایی و عرضه خواهند شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  محمدشریف اسلامی رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت:  مسئولان دفتر مطالعات و فرهنگ پایداری حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد اهتمام ویژه ای برای گردآوری خاطرات رزمندگان و فرماندهان استان در دوران دفاع مقدس دارند و یکی از اولویت های اصلی آنان است.

وی افزود: گرچه این دفتر در حدود چهار سال اخیر آغاز به کار کرده اما تاکنون کتاب های ارزشمندی از خاطرات رزمندگان و فرماندهان کهگیلویه و بویراحمد در دوران دفاع مقدس چاپ و تولید شده است.

حوزه هنری پیشتر 6عنوان کتاب با موضوع دفاع دفاع مقدس چاپ کرده است .

رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: «پایی که جا ماند»، «مقاومت خندقیان» و «فتاح» از جمله این کتابهاست.

اسلامی عنوان کرد: چاپ این سه کتاب سبب بالا رفتن توقعات عمومی از دفتر مطالعات و فرهنگ پایداری حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد شده است.

وی ابراز داشت: هم اینک انتظار عمومی از حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد چاپ آثار فاخرتر و ماندگارتر در تمامی زمینه ها از جمله خاطرات دوران دفاع مقدس است.

اسلامی گفت: برگزاری نشست های خاطره گویی دوران دفاع مقدس نیز جزء برنامه های مهم دفتر مطالعات و فرهنگ پایداری حوزه هنری است.

وی اظهار داشت: چهار سال اخیر 39 نشست خاطره گویی دوران دفاع مقدس در مناسبت های مختلف به همت این دفتر در کهگیلویه و بویراحمد برگزار و با استقبال چشمگیر قشرهای مختلف مردم استان نیز مواجه شده است.

کهگیلویه و بویراحمد در دوران هشت سال دفاع مقدس یک هزار و 880 شهید، افزون بر 9 هزار جانباز و 317 آزاده تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

 

انتهای پیام/ش

14 کتاب از خاطرات رزمندگان کهگیلویه و بویراحمد آماده چاپ شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.