معاون دانش و پژوهش سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: با توجه به ارزیابی اشراف کلی سپاه، معاونت دانش و پژوهش سپاه امام صادق(ع) موفق شد رتبه اول را در بین تمام رده‌های سپاه کسب کند.

کسب رتبه اول کشور توسط دانش و پژوهش سپاه استان بوشهربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ محمدرضا زارعی‌تبار در جلسه ستاد برگزاری هفته دانش و پژوهش در سپاه ضمن تبریک به تبیین جایگاه، نقش و اهمیت دانش و پژوهش در این نهاد انقلابی پرداخت، اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأسی به تدابیر فرمانده معظم کل قوا برای ایفای رسالت خود یعنی پاسداری صحیح، کامل و درست و حفظ حالت پیش‌برندگی و پیش‌روندگی انقلاب اسلامی، توسعه هوشمند، تفکر و یادگیری در اقشار مختلف سپاه و  پاسداران را همزمان با رشد و ارتقای شایستگی‌های پاسداری، از اهداف تحول و تعالی خود قرار داده است.

زارعی‌تبار با اشاره به تجربیات ارزشمند پاسداران پس از پیروزی انقلاب اسلامی و عرصه‌های متنوع مأموریتی سپاه از جمله دوران دفاع مقدس، ادامه داد: با توجه به ایفای نقش سپاه در عرصه‌های مختلف حراست از دستاورد‌های انقلاب اسلامی و ضرورت حفظ آن، از سال ۸۹ معاونت دانش و پژوهش در سپاه شکل گرفت.

وی افزود: ثبت تجارب رخدادی و انتشار و اشتراک‌گذاری آنها، انجام پژوهش‌های کاربردی، تبادل و نشر دانش با انتشار منظم ماهنامه، فصلنامه و دو فصلنامه، تشکیل شبکه ایده‌یابی، ایده‌پردازی و اندیشه‌ورزی و نیازسنجی دانشی، برگزاری کارگاه‌های مختلف علمی، کاربست راهکار‌های احصاء شده و آموزه‌یابی، بخشی از فعالیت‌ها و نقش آفرینی‌های این معاونت مبتنی بر دانش درون‌زا است.

زارعی‌تبار بیان داشت: امروز به حمدالله با مجاهدت تلاشگران عرصه دانش و پژوهش در سپاه امام صادق (ع) اقدامات قابل تحسینی انجام گرفته است و معاونت دانش و پژوهش این سپاه علاوه بر کسب عنوان رده برتر پژوهشی، موفق به دریافت چهار لوح تقدیر در زمینه‌های پژوهش، اندیشه‌ورزی و پیک دانش عمومی در جشنواره امام علی (ع) شد. با توجه به ارزیابی اشراف کلی سپاه، معاونت دانش و پژوهش سپاه امام صادق (ع) موفق گردید در سال ۹۵ رتبه اول را در بین تمام رده‌های سپاه کسب کند.

انتهای پیام /پ

دانش و پژوهش سپاه استان بوشهر رتبه اول کشور را کسب کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.