اورسجی گفت: قطعاً ساختار فدراسیون در ابعاد مختلف تغییر خواهد کرد و کاری می کنیم که دیگر کسی انتقادی در مورد اداره خانوادگی فدراسیون کبدی نداشته باشد.

به گزارش خبرنگار  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران عباس خواجه اورسجی رئیس جدید فدراسیون کبدی بعد از انتخاب خود اظهار داشت: جا دارد در ابتدا از زحمات محمدرضا مقصودلو که به عنوان پدر ورزش کبدی ایران لقب گرفته اند تشکر کنم. او زحمات زیادی در این رشته ورزشی داشت تا بتواند این رشته را در کشورمان سر و سامان دهد.

وظیفه من با این انتخاب سخت تر از گذشته شده است

او درمورد بحث انتخابات هم گفت:دوستان با توجه به شناختی که از من داشتند و اینکه اولین کارمند فدراسیون کبدی مشغول به کار بودم و نزدیک به هفت سال هم دبیر فدراسیون بودم تمام سعیم بر این بود تا به صورت صادقانه و با مهربانی با دوستانم در سراسر کشور برخورد داشته باشم. وظیفه من با این انتخاب سخت تر از گذشته شده است و من قول می دهم با توجه به شعار انتخاباتی که داشتم در راستای اهداف وزارت ورزش و جوانان نه تنها حرکت بلکه حتی به آنها هم جامعه عمل بپوشانم.

من به تنهایی قادر به انجام هیچ کاری نخواهم بود

اورسجی در ادامه افزود: با توجه به اینکه شروع برنامه های کاری من مصادف با بازی های آسیایی جاکارتا شده است باید هر چه سریعتر کمیته فنی و کمیته مربیان را تشکیل بدهیم. با توجه به سنخیت آب و هوایی با اندونزی باید ببینیم کدام استان کشورمان این شرایط را دارد تا اردوهای تیم ملی را تا پیش از بازی های آسیایی جاکارتا در آنجا برگزار کنیم. من به تنهایی قادر به انجام هیچ کاری نخواهم بود چرا که باید از اعضای هیئت رئیسه، نایب رئیس ،هیئت های استانی، مربیان و داوران در این راستا کمک بگیرم تا بتوانیم به موفقیت برسیم.

 آکادمی کبدی را تأسیس می کنیم

او در ادامه صحبت هایش گفت: با رأی اعتمادی که دوستان به من دادند امیدوارم آنچه مردم از من می‌خواهند را انجام بدهم تا پیش آنها سربلند باشم و امیدوارم وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک از این انتخابی که مجمع کرده اند حمایت کنند تا در اولین اقدام بتوانیم یک آکادمی برای کبدی تأسیس کنیم تا بتوانیم اردوهای تیم ملی در آنجا برگزار شود.

رئیس جدید فدراسیون کبدی در رابطه با حواشی ایجاد شده در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: این حواشی به دلیل نزدیک بودن مسابقات به انتخابات ایجاد شد و شاید اگر فاصله مسابقات با مجمع انتخاباتی کم نبود انتخابات اینگونه تحت‌الشعاع قرار نمی‌گرفت. خدا را شکر انتخابات سالم و در راستای عدالت محور برگزار شد. البته شاید برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا به لحاظ مقتضیات در‌ آن زمان مناسب نبود و فدراسیون کبدی آسیا باید پاسخگوی این مسئله باشد که چرا برگزاری مسابقات در این زمان موافقت کردند از آن طرف هم با توجه به اینکه فدراسیون باید پاسخگوی مسائل بود، مقدار کمی مسائل به حاشیه کشیده شد.

مقصودلو به خاطر حواشی به وجود آمده در گرگان از حضور در انتخابات انصراف داد

او در پاسخ به این سوال که آیا مقصودلو به خاطر حواشی اخیر از کاندیداتوری انصراف داد، گفت: مقصودلو خیلی زحمت کشید و نزدیک به ۲۰ سال از جان و دل در این رشته فعالیت کرد. فکر می‌کنم به خاطر نتایج تیم ملی در مسابقات آسیا و همچنین حواشی که به وجود آمد مقداری او خسته شد و دوست داشت در این مدت کمی استراحت کند تا عرصه را در اختیار جوانان قرار دهد تا آنها بتوانند ادامه دهنده راه او در فدراسیون کبدی باشند.

اورسجی درمورد اینکه آیا با توجه به اینکه او از اقوام مقصودلو محسوب می‌شود از او در فدراسیون استفاده می‌کند یا اینکه تغییراتی در ساختار فدراسیون به وجود می‌آید، گفت: با توجه به برنامه‌های راهبردی و عملیاتی کوتاه مدتی که ما در پیش گرفته‌ایم و‌آنچه که روسای هیئت های ما خواسته اند قطعاً ساختار فدراسیون در ابعاد مختلف تغییر خواهد کرد و کاری انجام می‌دهیم که دیگر کسی بهانه بحث خانوادگی در فدراسیون کبدی را نداشته باشد.

رئیس فدراسیون کبدی در پایان درباره اینکه ظاهراً ۶-۷ نفر از اعضای فدراسیون از اقوام وی هستند و همسر او هم دبیر فدراسیون بوده است، گفت: فکر می‌کنم با توجه به بحث انتخابات کمی در این مسئله غلو شد و اشتباهات رسانه‌ای صورت گرفت. با توجه به اینکه من دبیر فدراسیون بوده‌ام و باید در انتخابات شرکت می‌کردم و از آن سمت استعفا می‌دادم به علت شرایط موجود یک هفته الی ۱۰ روز همسر من کار دبیری فدراسیون را آن هم برای پیشبرد کار انجام داد. جا دارد در این زمینه تقدیر و تشکر لازم را از رسانه ها داشته باشم که به ورزش کبدی توجه دارند و امیدوارم دست به دست هم بدهیم و بتوانیم این رشته در راه قهرمانی به موفقیت برسانیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار