وزیر اطلاعات با بیان اینکه با مفاسد اقتصادی باید با تدبیر برخورد شود،گفت:در سرزمینی که امنیت نباشد خیر و برکتی نخواهد بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی در جلسه شورای اداری مازندران، اظهار کرد: شکوفایی اقتصادی در گرو امنیت پایدار است چنانچه امنیت و سلامت در جامعه وجود داشته باشد ارتقا رشد اقتصادی را شاهد خواهیم بود.

وی با بیان اینکه به سلامت اقتصادی و سلامت اداری برای سرمایه‌گذاری بیندیشیم، اضافه کرد: اگر امنیت نباشد شکوفایی علمی، فرهنگی، هنری و اقتصادی محقق نخواهد شد.

وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه امنیت حق انسانه‌ا است، افزود: در سرزمینی که امنیت نباشد خیر و برکتی نخواهد بود؛ چرا که وظیفه حکومت است که امنیت همراه با نشاط و شادابی را فراهم کند.

علوی با تأکید بر اینکه حکومت دینی باید امنیت را برای همه مردم فراهم کند، خاطرنشان کرد: ایمان مردم با آرامش و امنیت افزوده شده و برقراری امنیت موجب شکوفایی اقتصادی می‌شود.

وی بیان کرد: امنیت و سلامت مایه شکوفایی اقتصادی است که دلسوزان اقتصادی باید به امنیت اقتصادی اولویت دهند.

وزیر اطلاعات تصریح کرد: حمایت از امنیت اقتصادی حمایت از تولید و اشتغال است که همه تلاش کنند مزاحمت تا از مسیر سرمایه‌گذاری و سرمایه‌گذاران رفع شود.

علوی با بیان اینکه با مفاسد اقتصادی باید با تدبیر برخورد شود چرا که سلامتی و امنیت دو نعمت بزرگ است، گفت: در زمان مسؤولیت سبحانی در مازندران با مدیریت معقول، آرام و بدون حاشیه و با همکاری مسؤولان استان امنیت بسیار خوبی در مازندران شکل گرفت و از امنیت صیانت شد.

وزیر اطلاعات از تلاش‌های سبحانی مدیرکل سابق اطلاعات استان مازندران قدردانی کرد و امیری را به‌عنوان مدیرکل جدید اطلاعات مازندران معرفی کرد.

انتهای پیام/ف

با مفاسد اقتصادی باید با تدبیر برخورد شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.