رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال گفت: باشگاه نفت برای تجدیدنظر خواهی و پرداخت مبلغ حکم صادرشده به سود کریمی و دستیارانش به ترتیب 7 و 30 روز فرصت دارد.

روزبه وثوق احمدی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره محکوم شدن باشگاه نفت تهران به پرداخت 2 میلیارد و 200میلیون تومان به علی کریمی اظهار داشت: بررسی های کمیته تعیین وضعیت نسبت به شکایت علی کریمی، علیرضا امامی فر و آرمین بیابانی از باشگاه نفت به اتمام رسیده است و حکم محکومیت این باشگاه به دلیل نقض قرارداد و فسخ غیر موجه قرارداد به سازمان لیگ ابلاغ شده است.

او ادامه داد: باشگاه نفت در پرونده علی کریمی به‌ پرداخت مبلغ 22 میلیارد ریال به‌عنوان غرامت و همچنین مبلغ 440 میلیون ریال  هزینه رسیدگی، در پرونده علیرضا امامی فر به پرداخت 2 میلیارد و 250 میلیون ریال به به‌عنوان غرامت و 45 میلیون ریال برای هزینه رسیدگی و در پرونده آرمین بیابانی هم به پرداخت  یک میلیارد و 80 میلیون ریال به‌عنوان غرامت و 600 هزار ریال برای هزینه رسیدگی محکوم شد. البته محسن سیدی یکی دیگر از دستیاران کریمی هم از باشگاه نفت شکایت کرده اما از آنجاییکه هزینه رسیدگی را پرداخت نکرده است، پرونده او به جریان نیفتاده است.

غرامت کادرفنی سابق نفت پرداخت نشود پرونده به کمیته انضباطی می رود

وثوق احمدی خاطرنشان کرد: باشگاه نفت ظرف 7 روز برای تجدید نظرخواهی و 30 روز برای پرداخت این مبالغ فرصت دارد و اگر این اقدام را انجام ندهد، از فعالیت در نقل و انتقالات محروم می شود. ضمن اینکه این پرونده ها در اختیار کمیته انضباطی قرار می گیرد و احتمال کسر امتیاز یا سقوط نفت تهران به دسته پایین تر هم وجود دارد. در کل مطابق ماده 45 آئین نامه انضباطی با نفت تهران برخورد می شود.

رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال در پایان خاطرنشان کرد: مجموع قرارداد کریمی با نفت تهران برای 2 سال 2 میلیارد و 300 میلیون تومان بوده است که او 100 میلیون از این مبلغ را دریافت کرده است.

انتهای پیام/

اظهارات وثوق احمدی نسبت به محکومیت باشگاه نفت در پرونده علی کریمی و دستیارانش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار