معاون روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سیستان وبلوچستان گفت: در اولین روز از هفته پژوهش، از ۳۲ پژوهشگر برتر دستگاه‌های تابعه وزارت متبوع در استان تجلیل شد.

تجلیل از پژوهشگران برتر دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استانبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان؛ امید آذرنگ افزود: این مراسم هر سال به منظور تجلیل از ایده‌ها و پژوهشگران برتر ۱۱ دستگاه زیر مجموعه وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه فراخوان دریافت تحقیق و پژوهش‌های برتر مهرماه سال جاری به دستگاه‌های تابعه ابلاغ شد ، گفت: بیش از ۳۵ تحقیق ارسالی به دبیرخانه این مراسم ارسال شد که پس از بررسی ۳۲ تحقیق حائز رتبه برتر شدند.

معاون روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان افزود: از ابتدای سال جاری بیش از ۱۰ هزار نفر آموزش برای کارگران و کارفرمایان در حوزه قوانین کار و تامین اجتماعی و بیمه بیکاری در استان برگزار شده است.

آذرنگ همچنین از برگزاری ۵ هزار نفر ساعت آموزش در حوزه ایمنی و بهداشت کار با همکاری موسسه کار و تامین اجتماعی در استان در مدت سپری شده از سال جاری خبر داد.

انتهای پیام/ع

تجلیل از پژوهشگران برتر دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.