دبیر هیات کشتی استان همدان از برگزاری مسابقات کشتی پهلوانی استان در سه رده سنی خبر داد.

معرفی منتخبین کشتی پهلوانی در استانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان مجتبی توتونی با بیان اینکه رقابت‌های کشتی پهلوانی استان در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار و نفرات برتر شناخته شدند، اظهار کرد: نفرات برتر این مسابقات به رقابت‌های کشتی پهلوانی کشور که به زودی برگزار خواهد شد، اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه در این مسابقات کشتی‌گیران نهاوند و فامنین غایب بودند، عنوان کرد: در رده سنی نوجوانان 22 کشتی‌گیر با هم به رقابت پرداختند که در اوزان مختلف حمیدرضا قاسمی از همدان، علی کریمی از ملایر، مهدی اصغری از بهار، علی اسدی از اسدآباد و مهدی زرینی از ملایر موفق به کسب عناوین قهرمانی شدند.

دبیر هیات کشتی استان همدان با بیان اینکه در رده سنی جوانان 30 کشتی‌گیر حضور داشتند، خاطرنشان کرد: مرتضی بیات، محمدرضا عبدلی، علی پاشایی، امیرمسعود حاجیلویی، میثم شریفی و علیرضا طباطباییان از همدان در این رده سنی عناوین نخست را به دست آوردند.

توتونی در پایان گفت: در بزرگسالان 28 کشتی‌گیر روی تشک رفتند که ساسان مالمیر از تویسرکان، عرفان مالمیر از تویسرکان، فردین قهرمانی از اسدآباد، امید کولیوند از تویسرکان، علی روزبهانی از ملایر و ابوالفضل بربط از همدان قهرمان اوزان مختلف شدند.

انتهای پیام / خ

پهلوانان برتر همدان معرفی شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار