ملی پوش شمشیر بازی زنجان از بی توجهی مسئولین به این رشته ورزشی خبر داد .

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ محمد اسماعیلی ملی پوش زنجانی به برنامه‌های آینده خود اشاره کرد و گفت: در دو ماه آینده به مسابقات جهانی آلمان اعزام می‌شوم و امیدوارم مدال جهانی را به ارمغان بیاورم.

وی افزود: تمام تمرکز خود را برای مسابقات آسیایی جاکارتا متمرکز کرده‌ام و بسیار امید دارم مقام خوبی در آن مسابقات به دست بیاورم.

ملی پوش زنجانی تیم ملی شمشیربازی به مسابقات اخیر خود اشاره و خاطرنشان کرد: در مسابقات جهانی ایتالیا مقام دوازدهم جهان را کسب کرد و رقبای بسیار قوی از کل جهان در این مسابقات حضور داشتند.

وی نبود حمایت کافی از سوی اداره ورزش و جوانان استان زنجان را یکی از مشکلات اصلی برشمرد و تصریح کرد: متاسفانه اداره ورزش و جوانان استان زنجان و هیئت شمشیربازی استان هیچ حمایتی نمی‌کنند و به وعده‌هایشان عمل نمی‌کنند.

اسماعیلی به بالا بودن هزینه‌های شمشیربازی اشاره کرد و افزود: رشته شمشیربازی به خاطر داشتن تجهیزات بازی نیاز به هزینه‌های بسیار زیادی دارد و اداره ورزش و جوانان استان زنجان و هیئت شمشیربازی هیچ حمایت مالی از من انجام نمی‌دهند.

وی عنوان کرد: تمام هزینه‌های رفت و آمد و اردوهای آمادگی را با هزینه‌های خودم انجام می‌دهم و حتی اداره ورزش و جوانان قول مساعدت 20 میلیون ریالی را که در ابتدای سال داده بود را محقق نکرده است.

شایان ذکر است : محمد اسماعیلی مدال‌های فراوانی را برای کشور به ارمغان آورده است که می‌توان به مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا 2012، مدال نقره باشگاه‌های آسیا 2013 و دو برنز مسابقات جهانی 2014 اشاره کرد.

انتهای پیام/ن

شمشیر بازی زنجان  نیازمند توجه و حمایت بیشتر

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.