جانشین پلیس راه استان همدان:

واژگونی خودرو در آزاد راه ساوه همدان

جانشین پلیس راه استان همدان با اشاره به بروز حادثه در آزاد راه ساوه همدان گفت: بر اثر واژگونی خودرو در این آزاد راه یک نفر فوت کرد.

واژگونی خودرو در آزاد راه ساوه همدان به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ؛ سرهنگ سعید اسماعیلی جانشین رئیس پلیس راه استان همدان از وقوع یک صانحه رانندگی در آزاد راه ساوه همدان خبر داد و گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه نیسان در آزاد راه همدان - ساوه راننده این وسیله نقلیه جان باخت.

 وی افزود:  راننده وسیله نقلیه  اقدام به عزیمت به استان های شمالی کشور و بارگیری میوه به مقصد قروه سنندج کرده بود،

اسماعیلی با بیان اینکه راننده، پس از طی مسافت های طولانی با وجود خستگی و خواب آلودگی به مسیر خود ادامه داده بود،افزود:عجله راننده برای رسیدن به مقصد و رانندگی در حالت خستگی موجب خروج خودرو از جاده اصلی و واژگونی آن می شود.

جانشین رئیس پلیس راه استان همدان با اشاره به اجرای طرح های ایمن سازی درآزاد راه ساوه همدان، بیان کرد: پس از مجهز کردن آزاد راه همدان - ساوه به شیارهای لرزاننده میزان خروج خودرو از مسیر اصلی و واژگونی وسایط نقلیه کاهش داشته است.

نکته قابل توجه  این است که آمار واژگونی خودرو در جاده های برون شهری این استان 11 درصد بالاتر از میانگین کشوری است به گونه ای که نرخ متوسط واژگونی در کشور 38 درصد گزارش شده ولی این آمار در استان همدان 49 درصد است.

انتهای پیام/ د.ا

واژگونی خودرو در آزاد راه ساوه جان یک نفر را گرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.