رئیس هیئت اسکیت سیستان و بلوچستان گفت: زیرساخت‌های لازم برای ورزش اسکیت در استان وجود ندارد، اما با توسعه این رشته و افزایش علاقمندان به آن می‌توان امیدوار بود که در آینده‌ای نه چندان دور زیرساخت‌های لازم در استان ایجاد شود.

زیرساخت‌های لازم برای ورزش اسکیت در استان  وجود ندارد به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مهران تاجگی  رئیس هیئت اسکیت سیستان و بلوچستان اظهار کرد: با توجه به اهمیت گسترش و توسعه اسکیت در استان، رقابت‌های این رشته به ویژه برای سنین پایه مورد توجه قرار گرفت که در همین راستا توسط هیئت زاهدان رقابت اسکیت نونهالان به مسافت ۱۰۰ متر برگزار شد.

تاجگی با بیان اینکه اهداف برگزاری این رقابت‌ها شناسایی استعداد‌های نونهال و تشکیل تیم رولبال استان بود افزود: پس از اعلام فراخوان برگزاری این مسابقات، ۱۵ اسکیت باز به رقابت پرداختند و با توجه به استعداد‌های شناسایی شده برنامه ریزی شد تا به زودی اولین دوره مسابقه اسکیت ۲۰۰ متر نونهالان نیز در زاهدان برگزار شود.

رئیس هیئت اسکیت سیستان و بلوچستان گفت: رشته اسکیت برخلاف استان‌های دیگر در سیستان و بلوچستان چندان توسعه پیدا نکرده است، به همین دلیل هیئت‌های زاهدان، زابل و ایرانشهر با تعیین رئیس جدید طی ماه‌های اخیر فعال شدند و برنامه بعدی انتخاب رئیس هیئت سراوان است.

وی افزود: پس از فعال شدن هیئت سراوان برنامه ریزی‌ها به سمت چابهار سوق پیدا می‌کند تا بتوان با معرفی رئیس و فعال شدن هیئت این شهرستان از قابلیت‌های چابهار برای تشکیل تیم‌های قدرتمند و برگزاری مسابقات بزرگ در استان استفاده کرد.

وی خاطرنشان کرد: زیرساخت‌های لازم برای ورزش اسکیت در استان وجود ندارد، اما با توسعه این رشته و افزایش علاقمندان به آن می‌توان امیدوار بود که در آینده‌ای نه چندان دور زیرساخت‌های لازم در استان ایجاد شود و حتی بتوان به پشتوانه آن‌ها استان را به قطب اسکیت در کشور تبدیل کرد.

انتهای پیام/ع

زیرساخت‌های لازم برای ورزش اسکیت در استان ایجادشود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار