در شهر نهاوند یک واحد آپارتمان نوساز با نام موقوفه ولایت با نیت مبارزه با استکبار جهانی به ثبت رسید.

ثبت نخستین وقف با نیت استکبارستیزی در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت‌الاسلام و المسلمین محمد کاروند، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت؛ واقف نیک‌اندیش یک دستگاه آپارتمان نوساز به مساحت 70 متر مربع و به ارزش تقریبی 100 میلیون تومان را با نیت مبارزه با استکبار جهانی خصوصاً رژیم غاصب صهیونیستی و کمک به مردم مظلوم فلسطین وقف کرد.

وی در ادامه افزود: این وقف از نوع منفعتی بوده واین نیت به عنوان نخستین وقف در حوزه استکبارستیزی است که در استان دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان ثبت شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان با اشاره به اینکه استکبارستیزی یکی از اهداف و راهبردهای  اصلی نظام جمهوری اسلامی است و باید روحیه مقابله با دشمنان در میان آحاد جامعه تقویت شود،اظهار داشت: وقف‌هایی در این راستا می‌تواند نقشه دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نقش بر آب کرده و کمک زیادی به پیشبرد اهداف متعالی انقلاب اسلامی کند.

کاروند با تاکید براینکه وقف با نیت استکبارستیزی را مهم است و افزود: همه وظیفه دارند نسبت به مبانی دینی و انقلابی توجه ویژه داشته باشند و یکی از وظایف مهم در این راستا ترویج سنت حسنه وقف با نیت استکبار ستیزی است.

 وی  یاد آور شد: واقف خیراندیش یکی از کارکنان مجموعه اوقاف و امور خیریه استان همدان است و بر گمنام ماندن نام تاکید کرده است.

انتهای پیام/غ

ترویج سنت حسنه وقف با نیت استکبار ستیزی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.