زارع گفت: اختصاص سهمیه به استان‌ها بر اساس تعداد ثبت نامی‌ها در دوره‌های گذشته و درخواستی استان‌ها در نظر گرفته شده است.

بازه زمانی اعزام دانشگاهیان به عتبات/ چگونگی تخصیص کاروان به استان‌هابه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد زارع معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در راستای ایجاد رفاه و سهولت بیشتر برای دانشگاهیان متقاضی تشرف به عتبات، بازه های زمانی مختلفی را برای اعزام برنامه ریزی کرده است.

زارع تصریح کرد: اساتید، متاهلین و کارکنان دانشگاه ها در بازه زمانی اول بهمن تا 15 اردیبهشت ماه به عتبات عالیات اعزام خواهند شد؛ دختران دانشجو نیز از یک بهمن تا 20 اسفند ماه و پسران دانشجو از 20 اسفند تا 15 اردیبهشت ماه راهی عتبات عالیات می شوند.

وی افزود: ثبت نام کنندگان با مراجعه به سایت لبیک می توانند جدول تاریخ های تعیین شده برای استان خود را مشاهده و 2 تاریخ را برای تشرف انتخاب کنند.

با هر کد ملی فقط یک بار می توان در سایت لبیک ثبت نام کرد

زارع ادامه داد: هر دانشگاهی امکان انتخاب 2 اولویت برای ثبت نام و شرکت در قرعه کشی را دارد و در این مرحله انتخاب نوع اعزام(زمینی،هوایی) و زمان تشرف با ثبت نام کنندگان خواهد بود.

معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان درباره چگونگی تخصیص کاروان به استان ها گفت: اختصاص سهمیه به استان ها بر اساس تعداد ثبت نامی ها در دوره های گذشته و درخواستی استان ها در نظر گرفته شده است و ثبت نام کنندگان تاریخ های اعزام را بر اساس ظرفیت اعزام استان خود مشاهده می کنند.

زارع گفت: متقاضیان تشرف به عتبات می توانند در زمان تعیین شده به سایت لبیک مراجعه کرده و نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند، برای انجام پیش ثبت نام نیز 10 روز در نظر گرفته شده است.

وی افزود: با هر کد ملی فقط یک بار می توان ثبت نام را انجام داد، بنابراین دانشگاهیان در ثبت شماره کدملی خود نهایت دقت را به کار ببرند، چون امکان ویرایش کدملی وجود نخواهد داشت.

گفتنی است؛ ثبت نام عتبات دانشگاهیان از روز شنبه 25 آذر ماه در سایت لبیک آغاز شده و تا پنجم دی ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.