فرمانده انتظامی شهرستان دورود از دستگیری شخصی که حساب شخصی افراد را در این شهرستان خالی می‌کرد خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛سرهنگ محمد ملکشاهی،فرمانده انتظامی شهرستان دورود در تشریح این خبر بیان داشت:در پی مراجعه فردی بی سواد مبنی بر اینکه شخصی اقدام به خالی نمودن حساب وی در مقابل عابر بانک نموده، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: پس از تحقیقات و اقدامات اطلاعاتی و شناسایی چهره فرد موردنظر از طریق دوربین بانک ماموران گشت یگان امداد موفق به دستگیری فرد موردنظر درحال ارتکاب جرم شدند.

 ملکشاهی، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دورود در خصوص شیوه خالی نمودن حساب گفت:متهم با پرسه زدن در مقابل عابر بانک‌ها به محض مشاهده افراد محسن به جلو عابر بانک آمده و وقتی افراد بی سواد از وی می‌خواستند که برای آنهااز عابربانک وجه نقد بگیرد یا انتقال نماید پس از گرفتن رمز کارت بلافاصله یک کارت سوخته به آن‌ها داده وبه آن‌ها می‌گفته کارت مشکل دارد وبلافاصله پس از رفتن آن‌ها اقدام به خالی نمودن حساب می‌نمود.

وی با اشاره به اینکه فرددستگیر شده به جرم خود اعتراف نموده است، خاطر نشان کرد: پس از انجام مراحل مقدماتی متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

این مقام انتظامی در پایان به شهروندان توصیه کرد: افراد خانواده بایستی از فرستادن افراد بی سواد ویا کم سواد که طرز استفاده از عابر بانک را نمی‌دانند جلوگیری به عمل آورند ودر صورت ضرورت یا از افراد خانواده یک نفر به همراه آن‌ها باشد و یا به بانک مراجعه و از کارمندان بانک تقاضا کنند که برای آن‌ها اقدامات بانکی عابر بانک را انجام دهند.

انتهای پیام/د

دستگیری کلاهبردار حرفه ای

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.