نمایش «ردپای نی‌نی نو» به نویسندگی و کارگردان زیبا برجی‌ فلاح، در ششمین جشنواره تئاتر شهر به صحنه می‌رود.

نمایشی که درباره تولد فرزند سخن می‌گویدبه گزارش حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نمایش «ردپای نی‌نی نو» به نویسندگی وکارگردان زیبا برجی‌فلاح در ششمین جشنواره تئاترشهر به صحنه می‌رود.

زیبا برجی‌فلاح توضیح داد: انتخاب ایده ونوشتن نمایش‌نامه «ردپای نی‌نی نو» دغدغه ذهنی من بود؛ چرا که این روزها بچه‌های زیادی را می‌بینم که درگیر موضوع (تولد فرزند جدید) در خانواده هستند و با این مسئله دست و پنجه نرم می‌کنند. در این نمایش سعی شده تا به زبانی ساده راجع به این موضوع با بچه‌ها و حتی والدین صحبت شود.

وی درباره تکنیک اجرایی این نمایش، اظهارداشت: نمایش‌ «ردپای نی‌نی نو» که متن آن جزو 10 اثر برگزیده بخش نمایش‌نامه‌نویسی جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان است، به صورت زنده اجرا و در بعضی صحنه‌ها از ماسک‌های دو بعدی و عروسکی استفاده می‌شود.

برجی‌فلاح مهم‌ترین ویژگی این نمایش را به تصویر کشیدن دغدغه ذهنی بچه‌ها از نگاه خودشان دانست و افزود: تئاتر کودک نیاز دارد از مسائلی برای بچه‌ها سخن بگوید که در طول زندگی با آن درگیر هستند.

نمایش «ردپای نی‌نی نو» قصه دختری به نام نگار است که به زودی صاحب یک برادر می‌شود. این موضوع موجب شده او خود را در خطر ببیند و فکر کند ممکنه نی نی تازه وارد جای او را در خانه پر کند. به همین دلیل وارد دنیای خیالات شده وبا نی نی خیالی درگیرمی‌شود.

 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار