عضو هیئت رئیسه انجمن فیلم کوتاه گفت: آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره استانی فیلم کوتاه شیراز ۱۵ دی ماه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محسن مقدم عضو هیئت رئیسه انجمن فیلم کوتاه شیراز از برگزاری هشتمین جشنواره فیلم کوتاه شیراز در استان فارس خبر داد و گفت: ثبت‌نام تنها از طریق اینترنتی امکان‌پذیر است و علاقمندان تا ۱۵ دی ماه مهلت دارند آثار خود را ارسال کنند.

وی افزود: همه آثار تولیدی در راستای اهداف جشنواره و در قالب‌های داستانی، مستند، تجربی و پویانمایی می‌توانند در جشنواره شرکت کنند.

مقدم با بیان اینکه حداکثر زمان برای آثار ۳۰ دقیقه است، بیان کرد: فیلم‌های داستانی، مستند، پویانمایی و تجربی تولید شده از سال ۱۳۹۴ تاکنون که در دوره‌های گذشته به جشنواره فیلم کوتاه شیراز ارسال نشده باشند، می‌توانند در جشنواره شرکت کنند.

وی ادامه داد: درخواست‌کنندگان با مراجعه به سایت www.ssfa.ir فرم تقاضای شرکت در جشنواره را تکمیل کرده و شماره ثبت مربوطه را دریافت کنند سپس هنگام ارسال کپی آثار، نام فیلم خود را همراه با شماره ثبت که از سایت دریافت کرده‌اند، تحویل دهند.

عضو هیئت رئیسه انجمن فیلم کوتاه شیراز تصریح کرد: شرکت‌کنندگان برای ارسال اثر به دبیرخانه به آدرس شیراز، چهارراه حافظیه، تالار حافظ، سالن غزل، انجمن فیلم کوتاه شیراز در ساعات ۱۷:۳۰ تا ۲۰:۳۰ اقدام کنند.
انتهای پیام/ر

برگزاری جشنواره فیلم کوتاه شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار