نماینده پارلمان فلسطین گفت:وجود اسرائیل به خاطر حمایت آمریکاست، 6 ساعت این حمایت برداشته شود، اسرائیلی وجود نخواهد داشت.

اگر 6 ساعت حمایت آمریکا از اسرائیل برداشته شود، اسرائیلی وجود نخواهد داشتبه گزارش  خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رضوان الاخرس نماینده پارلمان فلسطین در نشست اضطراری کمیته فلسطین اتحادیه بین‌المجالس کشورای اسلامی که امروز در هتل اسپیناس تهران برگزار شد، با بیان اینکه یکسری مسئولیت‌هایی بر عهده ما است، گفت: قدس شهر خداست انتخاب بشر نیست و قدس یک نقطه رسیدن به آسمان و معراج است، از مسجدالاقصی چیزی باقی نمانده تونل‌ها را در مسجد ایجاد کرده و حصار بسته‌اند.

 نماينده فلسطين بيان كرد:در مسجد الاقصی دیواری کشیده اند و می گویند بگویید این قدس است. این دیوار بسیاری از مناطق عربی را گرفته و مردم را فراری داده متاسفانه قدس هدفِ اعلام شدهِ شماره یک برای اجرای طرح صهیونیستی است.

رضوان الاخرس با تاکید بر اینکه تصمیم آمریکا در انتقال سفارتش به قدس غالفگیر کننده نبود، گفت: آیا اگر حمایت‌های آمریکا نبود کشوری به اسم اسرائیل وجود داشت؛ وجود اسرائیل به خاطر حمایت، توپ، تانک و توانایی های آمریکایی‌هاست، اگر 6 ساعت حمایت آمریکا از اسرائیل برداشته شود اسرائیلی وجود نخواهد داشت.

نماینده فلسطین تصریح کرد: آیا امت اسلامی وظیفه خود را در مقابل این طرح آمریکایی اسراییلی انجام می‌دهد؟ ما نیازمندیم که واقعیت‌ها را بدانیم و خطر‌ها را شناسایی کنیم لذا در این زمینه مسئولیت پارلمان‌ها باید قوی‌تر شود.

وی افزود:صهیونیستها می توانند هر اقدامى در فلسطین انجام دهند برعکس نیروهایی که وظایف خود را باید انجام دهند مورد تهدید خطر آمریکا هستند. آمریکا توانست یک وضعیت دشمنی بین امت اسلامی ایجاد کند, دشمنی داخل امت اسلامی بیشتر از دشمنی با صهیونیستها است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار