مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: ساخت سه هزار مسکن مددجویی از جمله نیاز های فعلی جامعه هدف تحت پوشش این دستگاه در استان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  فرید محبی در رابطه با این موضوع افزود: امید است بتوانیم با حمایت خیرین، دستگاه های متولی و همچنین بنیاد مسکن و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پوشش مناسبی در حوزه مسکن مدد جویی استان داشته باشیم و رفع نیاز مسکن جامعه هدف محقق شود.

محبی تامین مسکن مددجویان را از مهمترین رسالت های کمیته امداد دانست و بیان کرد: در هشت ماهه نخست سال جاری ۸۰۰ مسکن مددجویی با اعتبار یک میلیارد و ۱۲۴ میلیون تومان بازسازی، تعمیر و تکمیل شده است.

وی افزود: یک میلیارد و ۴۲۳ میلیون تومان نیز برای ساخت و خرید ۱۴۵ مسکن شهری هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان از بهسازی و مقاوم سازی ۲۷۶ مسکن مددجویان روستایی در سال جاری خبر داد و گفت: برای تحقق این موضوع دو میلیارد و ۱۴۵ میلیون تومان هزینه شده است.

محبی با اشاره به تحقق یکهزارو ۵۰۰ خدمت عمرانی در هشت ماهه نخست امسال به جامعه هدف، بیان کرد: هزینه به کار گرفته شده برای عملیاتی شدن این خدمات، پنج میلیارد و ۷۵ میلیون تومان است.

مدیرکل کمیته امداد استان به بهره مندی مددجویان روستای(گچ بلند) شهرستان بهمئی از تخفیف ۷۰ درصدی ساخت مسکن اشاره کرد و اظهار داشت: بالا بودن قیمت تمام شده ی مسکن مددجویی در مناطق محروم یکی از مشکلات پیش روی کمیته امداد برای خانه دار شدن جامعه هدف است.

انتهای پیام/غ

۲۷۶ مسکن مددجویان روستایی بهسازی شدند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.