بیش از پنج تن مواد مخدر در استان همدان کشف شد

فرمانده انتظامی استان همدان گفت : بیش از پنج تن انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی از ابتدای امسال در همدان کشف شد.

بیش از پنج تن مواد مخدر در استان همدان کشف شدبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سردار بخشعلی کامرانی صالح، فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به اینکه که موادمخدر کشف شده نسبت به مدت مشابه پارسال 28 درصد رشد داشته است،افزود: 67 باند تهیه و توزیع قاچاق مواد مخدر در استان انهدام شده و همچنین هفت هزار عملیات پلیس در راستای مبارزه با مواد مخدر در این استان اجرایی شده است.

وی در ادامه افزود:  در محورهای مواصلاتی استان357 فقره طرح پاکسازی انجام شده است، و به طور میانگین روزانه 26 طرح عملیات مواد مخدر در استان اجرایی شده است.

 فرمانده انتظامی استان همدان خاطرنشان کرد: در راستای ارتقای آگاهی های مردم در زمینه پیشگیری از اعتیاد 313 برنامه آموزشی با حضور 51 هزار و 300 نفر اجرا شده است.

کامرانیاز دستگیری سه هزار و 810 نفر خرده فروش، قاچاقچی، توزیع کننده مواد مخدر و چهار هزار نفر از معتادین و نگهدارنده های مواد مخدر از ابتدای امسال تاکنون خبرداد.

 وی توضیح داد: امروز گرایش جوانان به مواد مخدر صنعتی و گل افزایش پیدا کرده است و 20 میلیون و 362 هار و 638 عدد قرص روانگردان کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان همدان در پایان اظهار داشت: 265 دستگاه خودرو و موتورسیکلت در استان توقیف شده و همچنین 32 عملیات فرا استانی با هدف ضربه به باندهای شبکه های مواد مخدر با استان های همجوار انجام شده است.

انتهای پیام/غ

افزایش گرایش جوانان به مواد مخدر صنعتی و گل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار