معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انتقال پیام شهدا را رسالت اصلی راویان جبهه‌های حق علیه باطل دانست.

انتقال پیام شهدا؛ رسالت اصلی راویان جبهه‌های حق علیه باطلبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار محمدرضا نقدی معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش راویان دفاع مقدس كه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات در حال برگزاری است با اشاره به راویان دفاع مقدس اظهار كرد: سال های جوانی تان در جبهه های آتش و خون سپری كردید و امروز كه دوره دوم جوانی تان را می گذرانید در جنگ و تهاجم فرهنگی قرار دارید این توفیقی الهی است پس قدر خود را بدانید، چرا كه بعضی جبهه ها را خوب درک نكرده اند و شاید خوب درک كرده باشند اما ناقل خوبی نبوده اند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رسالت ما نشان دادن ظواهر كار شهدا نیست بلكه هدف اصلی ما رساندن پیام شهداست، یک راوی باید فرض كند اگر شهید باكری یا شهید بروجردی پشت تریبون قرار می گرفت با توجه به نیاز امروز چه چیزی می خواست بگوید باید تفكر شهدا تبیین شود.

خاطرات گذشته مقصد نیستند بلكه دست آویزی برای رساندن پیام ما هستند

وی با اشاره به اینكه حوادث و خاطرات گذشته مقصد نیستند بلكه دست آویزی برای رساندن پیام ما هستند، بیان كرد: اگر در روضه امام حسین (ع)، یزید زمانه و حسین زمانه معرفی نشوند نتیجه ندارد و زمانی روضه حسین (ع) به ثمر می نشیند كه یزید و حسین(ع) زمان را معرفی كند و مخاطب را به صف حسین(ع) بیاورد.

نقدی با اشاره به اینكه روایت های ما باید با نیازهای سیاسی و فكری و... جامعه عجین باشد، اظهار كرد: روایت ما نباید صرفا یک خاطره باشد بلكه باید تعریف زنده و ملموس با زمانه باشد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیرامون موضوع دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس درخشان ترین قطعه ایران و بلكه درخت بشریت است، چرا كه یک ملت در برابر قدرت زمان خود ایستادگی كرد و از حادثه سربلند بیرون آمد.

وی با اشاره به اینكه باید از خاطره ها استفاده كرد و شبهات امروز را پاسخ داد، یادآور شد: نباید بگذاریم خاطرات در گذشته بماند بلكه باید امروز با توجه به نیازهای جامعه آنها را رفع كرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار