تمدید جشنواره دوستدار کتاب در مازندران

فراخوان چهارمین جشنواره روستا‌ها و عشایر دوستدار کتاب تا ٥ دی ماه امسال تمدید شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، عباس زارع معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: در این جشنواره ٥ روستا یا گروه عشایری در سطح استان و ٢٠ روستا یا گروه عشایری در سطح کشور تجلیل می‌شوند.

وی افزود: صاحبان ١٠ اثر برتر نیز بعنوان برگزیده نهایی با حضور مسوولان کشوری تجلیل می‌شود.

زارع درباره مدارک لازم برای ارائه به دبیرخانه جشنواره روستا‌ها و عشایر دوستدار کتاب گفت: اصل طرح به همراه سه برگ فرم تکمیل شده با امضای مسوول طرح، دهیار، شورای اسلامی روستا یا تیره عشایری و مستندات موجود شامل فیلم، عکس، خبر و تقدیرنامه و نظایر آن برای فعالیت‌های شاخص و ابتکاری، ارسال شود.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از روستا‌ها و گروه‌های عشایری دوستدار کتاب در مازندران خواست آثار خود را تا فردا ٢٨ آذر ماه از طریق ارسال پستی به آدرس ساری، میدان امام (ره)، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، واحد کتاب، کد پستی ٤٨١٥٨٣٨٧٩٤ ارسال و برای دریافت فرم‌ها نیز به سایت mazandaran.farhang.gov.ir مراجعه کنند و در صورت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ٣٣٣٦٠٨٧٩ تماس بگیرند.

وی گفت: برای هر یک از پنج روستا یا گروه عشایری برگزیده در سطح استان ٧ میلیون تومان و هر ٢٠ منتخب در سطح کشوری ١٠ میلیون تومان مساعدت فرهنگی هدیه در نظر گرفته شده و به هر ١٠ برگزیده اصلی نیز علاوه بر ١٥ تا ٢٠ میلیون تومان جایزه نقدی، ١٠ میلیون تومان حواله کتاب تقدیم می‌شود.

انتهای پیام/آ

تمدید جشنواره روستا‌ها و عشایر دوستدار کتاب در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.