معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان گفت: دهه فجر امسال بیش از ۱۲۰ نفر مبلغ و مبلغه به مناطق مختلف لرستان اعزام و بیش از ۱۰۰ گفتمان دینی در استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان گفت: در راستای اجرای برنامه‌های دهه فجر، بیش از ۱۲۰ نفر مبلغ و مبلغه به مناطق مختلف استان لرستان اعزام می‌شوند.

وی افزود: اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، بیان دستاورد‌های انقلاب اسلامی و اجرای کارگاه‌های مختلف فرهنگی با رویکرد شناخت هر چه بیشتر جوانان از دستاورد‌های انقلاب اسلامی و تفهیم سیاست‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و دستاورد‌های انقلاب اسلامی با محوریت انقلاب، ولایت و مردم از برنامه‌های سازمان تبلیغات استان به شمار می‌رود.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان عنوان کرد: گفتمان‌های دینی در دهه فجر با رویکرد‌های انقلاب اسلامی و دستاورد‌های انقلاب در مدارس استان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: بیش از ۱۰۰ گفتمان دینی در سطح مدارس، حوزه‌های علمیه، دانشگاه‌ها و مساجد با رویکرد انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

غلامی تصریح کرد: دعوت از روحانیون، مبلغان و ائمه جماعات برای حضور در برنامه‌ها و جشن انقلاب انجام می‌شود و با توجه به اینکه در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی هستیم انتظار می‌رود مسئولان عملکرد انقلاب را بیان کنند، روحانیون به روشنگری بپردازند و نیاز‌های اصلی جامعه را مطالبه کنند.

انتهای پیام/د

بیش از ۱۰۰ گفتمان دینی در لرستان برگزار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.