رئیس سازمان برنامه و بودجه استان ایلام از رشد ۱.۲ درصدی اعتبارات هزینه ای ایلام نسبت به میانگین کشوری در سال ۹۷ خبر داد.

 رشد اعتبارات هزینه ای ایلام در سال ۹۷به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ رحمت الله قیصوری رئیس سازمان برنامه و بودجه استان ایلام اظهار کرد: تکیه بر بودجه ریزی عملیاتی به جای بودجه ریزی سنتی از مهمترین شاخص های بودجه سال ۹۷ است که اثربخشی بیشتری نیز به دنبال خواهد داشت.

وی ادامه داد: میزان اعتبارات هزینه ای ایلام ۸۵۰ میلیارد تومان و اعتبارات عمرانی ۴۵۲ میلیارد تومان است، در بودجه سال آینده استان رشد خوبی نسبت به استان های دیگر داریم از جمله در بحث جاده کرمانشاه- حمیل- ایلام که ۱۳ میلیارد تومان اعتبار در سال جاری داشت که در سال ۹۷ برای آن ۴۰ میلیارد اعتبار درنظر گرفته شده همچنین سد سیکان اعتبار آن از ۴ میلیارد به ۸ میلیارد افزایش پیدا کرده است.

قیصوری اضافه کرد: این در حالی است که اعتبارات کشور حدود ۱۶ درصد کاهش داشته ولی با رایزنی های که توسط مسئولان استان انجام گرفت ما هم در بخش عمرانی ها کاهش ما نسبت به متوسط کشور کمتر است و هم این که اعتبارات هزینه ای استان رشد آن از میانگین اعتبارات هزینه ای کشور حدود ۱.۲ درصد بیشتر است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان ایلام در ادامه با بیان این که سالانه ۳۰۰ میلیارد تومان در قالب یارانه به مردم استان پرداخت می شود، گفت: یارانه ها در سال آینده به افرادی که مستحق هستند پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/ع

رشد۱.۲درصدی  اعتبارات هزینه ای ایلام در سال ۹۷

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.