فرمانده انتظامی استان همدان:

کشف ۵۷ هزار لیتر سوخت قاچاق به‌ارزش یک میلیارد ریال در همدان

فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۵۷ هزارلیتر گازوئیل قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: ارزش ریالی فرآورده‌های نفتی کشف شده تقریبا یک میلیارد ریال است.

کشف ۵۷ هزار لیتر سوخت قاچاق به‌ارزش یک میلیارد ریال در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سردار بخشعلی کامرانی صالح فرمانده انتظامی استان همدان اظهار داشت: در راستای مبارزه بی امان با قاچاقچیان فرآورده های نفتی، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس صبح امروز حین کنترل خودروهای عبوری در مقر ایست و بازرسی شهید زارعی به یک دستگاه کامیون کشنده حامل تانکر سوخت مظنون شدند.

وی افزود: پس از توقیف خودرو، راننده خودرو با ارائه یک برگ بارنامه از شهرستان سنقر، اظهار داشت که خودرو وی حامل ۲۱ هزار لیتر روغن سوخته است.

فرمانده انتظامی استان همدان اظهار داشت: ماموران پلیس در بازرسی از داخل تانکر سوخت، ۲۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف کردند.

وی در ادامه گفت: پس از چند دقیقه همدست متهم نیز که به همین روش حامل گازوئیل قاچاق بود دستگیر و خودرو وی نیز متوقف شد که در بازرسی از کامیون توقیفی مقدار ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد.

سردار کامرانی صالح گفت: ارزش ریالی فرآورده های نفتی کشف شده تقریبا یک میلیارد ریال است.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: خودروها به همراه رانندگان به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز انتقال و در این خصوص پرونده ای تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

انتهای پیام/د.ا

۵۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان کشف شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار