نخستین جشنواره کشوری و بین المللی داستان کوتاه در لنگرود پایان یافت .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛  فرامرز احمدی پور دبیر اجرایی نخستین جشنواره کشوری و بین المللی داستان کوتاه در لنگرود گفت  : از 250 اثر ارسال شده به دبیرخانه این جشنواره   5 اثر به عنوان آثار برگزیده  ، یک اثر در بخش داستان نوجوان و یک اثر هم در بخش دفاع مقدس انتخاب شد.

وی  افزود : در این جشنواره 8 اثر از نویسندگان فارسی زبان کشورهای تاجیکستان ، پاکستان و افغانستان در این جشنواره شرکت کردند.

دبیر اجرایی نخستین جشنواره کشوری و بین المللی داستان کوتاه درشهرستان  لنگرود اعلام کرد: در این جشنواره اسماعیل زرعی با داستان فال از کرمانشاه ، محمد اسعدی با داستان مدزما از تهران ، معصومه عظیمی با داستان لایت از آستانه اشرفیه ، پژمان سرلک با داستان راکون ها از لرستان و هنگامه مظاهری با داستان فقط یک نفر از اردبیل به عنوان برگزیدگان جشنواره داستان کوتاه انتخاب شدند.

  فرامرز احمدی پور خاطر نشان کرد: داستان گمشده اثر پریماه نعیمی از کوچصفهان رشت در رده نوجوانان و یک دقیقه دیرتر اثر وجیه خوشحال از رشت در زمینه دفاع مقدس هم انتخاب شدند.

وی با بیان اینکه در این جشنواره فرهنگی از کتاب شعر باران را به خانه می برم ، سیزدهمین اثر فرامرز احمدی پور شاعر ، نویسنده و روزنامه نگار لنگرودی رونمایی شدتصریح کرد:این کتاب در 104 صفحه حاوی شعرهایی با موضوع سبک زندگی ، اجتماع ، آیین ها و عاشقانه ها به چاپ رسیده است.

 

انتهای پیام/م.ع

معرفی نفرات برتر جشنواره کشوری و بین المللی داستان کوتاه در لنگرود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.