در هشت ماهه نخست امسال میزان مصرف گازطبیعی در بخش‌های صنعتی، خانگی و تجاری استان اردبیل نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 5.2 درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فیروز خدائی مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل بعد از ظهر امروز در جلسه بررسی وضعیت گازرسانی در استان اردبیل اظهار داشت: با اقدامات و تلاش‌های انجام یافته هم‌اکنون بیش از 440 هزار مشترک اردبیلی به شبکه سراسری گاز متصل شده‌اند و از خدمات شرکت گاز استان بهره‌مند می‌شوند.

وی با اشاره به این که 331 هزار مشترک شهری و 109 هزار مشترک روستایی هستند افزود: در ارتباط با گازرسانی به روستاها و مناطق دورافتاده و محروم نیز برنامه‌ریزی‌های مناسبی لازم و اساسی مبنای کار قرار گرفته که تلاش بر این است که بتوانیم گازرسانی به این مناطق از استان را نیز به اتمام برسانیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل بیان کرد: طبق آمار به دست آمده در هشت ماهه نخست امسال میزان مصرف گازطبیعی در بخش‌های صنعتی، خانگی و تجاری استان نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 5.2 درصد افزایش یافته و بیش از 1.59 میلیارد متر مکعب گاز طبیعی مصرف شده است.

خدایی بیان کرد: 14 هزار مشترک شهری و روستایی و نیز 20 واحد صنعتی به جمع مصرف‌کنندگان گاز طبیعی استان نیز در طول هشت ماه گذشته افزوده شده است و میزان مصرف گاز طبیعی به تفکیک 49.5 درصد در نیروگاه و 10.5 درصد توسط سی.ان.جی‌ها و سایر مشترکان صنعتی و 40 درصد در بخش خانگی و تجاری است.

وی تصریح کرد: ارائه خدمات درجه یک و کاهش مصرف سوخت مایع در صنایع و جایگزینی گاز طبیعی از مهم‌ترین اولویت‌هایی است که ما به دنبال داریم و تمام تلاش ما بر این است که بتوانیم در این زمینه اقدامات مطلوبی را انجام دهیم و در ارتباط با خدمات‌رسانی به مناطق محروم و دورافتاده نیز پیشگام عمل کنیم.

 

انتهای پیام/ع

بیش از 440 هزار مشترک اردبیلی به شبکه سراسری گاز متصل شده‌اند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.