تخریب منازل فساد و محل تجمع معتادان در "چهارصد دستگاه" اهواز

سرپرست فرمانداری اهواز از تخریب منازل فساد و تجمع معتادان در منطقه "چهارصد دستگاه" این کلانشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نبی‌الله خون میرزایی، سرپرست فرمانداری اهواز در خصوص تخریب برخی از منازل منطقه چهارصد دستگاه گفت: آن دسته از منازل چهارصد دستگاه که در پهنه خطر قرار دارد و یا جزء سکونتگاه‌های غیررسمی محسوب می‌شوند، قبلا اخطار ماده 5 یا ماده 100 را دریافت کرده‌اند که کار تخریب و جابجایی این منازل به ستاد سکونتگاه‌های غیررسمی مربوط است.

وی بیان داشت: اما منازلی که محل تجمع معتادان متجاهر و یا جزء مراکز مفاسد و یا فروش مواد مخدر باشند، توسط نیروی انتظامی شناسایی و تخریب می‌شوند و برخوردارهای لازم با صاحبان این منازل یا مالکان آن ها صورت می‌گیرد.

خون‌ میرزایی در ادامه افزود: تعدادی از منازل ابتدای کوی آل‌صافی به دلیل تجمع معتادان متجاهر و یا بحث فساد و توزیع مواد مخدر تخریب شدند، اما شهروندانی که تخلف نکرده باشند، یعنی منازل خود را در اختیار معتادان متجاهر و یا عوامل فساد و فروشندگان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر قرار نداده‌اند، نگران نباشند.

سرپرست فرمانداری اهواز اظهار کرد: قبلا اخطارهای لازم به آن دسته از کسانی که منازل خود را در اختیار عوامل توزیع و فروش مواد مخدر، معتادان متجاهر و یا عاملان فساد قرار داده‌اند، داده شده است که هر چه زودتر نسبت به بازپس‌گیری منازل خود از این افراد اقدام نمایند.

انتهای پیام/گ

خانه های فساد و محل تجمع معتادان تخریب می شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.