نماینده خرمشهر گفت: بی‌آبی و گرد و خاک امروز خوزستان حاصل عذاب الهی نیست بلکه حاصل بی‌تدبیری و زد و بندهای دولت است.

گرد و خاک امروز خوزستان حاصل بی تدبیری دولت استبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالله سامری نماینده مردم خرمشهر در جلسه علنی امروز (سه شنبه، 28 آذر 96) طی تذکری شفاهی با اشاره به اظهارات کلانتری رئیس سازمان محیط زیست در جلسه استانداری خوزستان و بکار بردن عباراتی چون به شما ربطی ندارد و دلم می‌خواهد، گفت: از معاون رئیس جمهور گله‌مندیم که چرا اجازه ورود کلانتری به استان مقدس خوزستان را داد.

وی ادامه داد: گویا کلانتری یادش رفته که اگر خوزستان و مردم قهرمان آن نبودند حالا معلوم نبود که در چهارراه کدام خیابان پرسه می‌زد و شب را به صبح می‌رساند.

وی تصریح کرد: به راستی شما از چه پوزش می‌خواهید؟ از خیانت و ظلمی که به مردم خوزستان روا داشتید یا از شعله‌های روشن نفت در کنار آمار کشنده بیکاری؟

سامری بیان کرد: شاید هم از مهمان ناخوانده خاک پوزش می‌خواهید که سوغات سرطان چشم، ریه و تنگی نفس و هزاران بیماری کشف نشده دیگر را برای مردم به همراه داشته است.

نماینده مردم خرمشهر با اشاره به اینکه مردم ما از دروغ و یاوه‌گویی‌های امیدبخش شما امیدشان را از دست داده‌اند، افزود: دل خوزستان دوران روحانی قصه پرغصه دارد که می‌توان به داستان‌های پر از تبعیض در استخدام‌ها و تقسیم پست‌ها، توهین به قومیت قهرمان عرب، گرد و خاک و بی‌عدالتی اشاره کرد.

سامری گفت: آقای روحانی بی‌آبی و گرد و خاک امروز خوزستان حاصل عذاب الهی نیست که شما به آن اشاره می‌کنید، بلکه حاصل بی‌تدبیری و زد و بندهای پشت پرده دولت است.

نماینده مردم خرمشهر با اشاره به اینکه گاهی می‌بینیم که دولتمردان و مدیران منتسب به دولت توهین‌هایی را به مردم روا می‌دارند، اظهار کرد: آنها غافلند از اینکه احمق کسانی هستند که شعار می‌دهند و دروغ می‌گویند و در حق مردم خیانت می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار