معاون سیاسی امنیتی استانداری سمنان کمبود منابع مالی را مهم‌ترین مشکل شرکت‌های تولیدی سمنان در امر توسعه صادرات برشمرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ محمود قنبری معاون سیاسی امنیتی استانداری سمنان در مراسم تجلیل از صادرکنندگان برتر استان سمنان با بیان اینکه کمبود منابع مالی مهم‌ترین مشکل شرکت‌های تولیدی سمنان در توسعه صادرات است، گفت: با توجه به اینکه صادرات استان از ابتدای سال جاری تاکنون با رشد چشمگیری همراه بود لذا این مهم می طلبد تا با همکاری و همیاری مسئولان موانع صادراتی برطرف ‌شود.

وی با بیان اینکه بخش خصوصی باید برای بازاریابی کالاهای تولیدی خود به کشورهای مختلف تلاش کند، افزود: بنگاه های اقتصادی به منظور رقابت با بازارهای جهانی باید کالاهای خود را استاندارد سازی کنند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری سمنان بابیان اینکه نگاه استان به صادرات مثبت است، اظهار داشت: افزایش صادرات، پیشران رشد اقتصادی است لذا برای پیشی گرفتن دوبرابری واردات نسبت به صادرات باید برنامه ریزی و اقدامات جامع تری صورت گیرد.

قنبری تصریح کرد: خوشبختانه با فعایت مجدد سایت بهین یاب و رونق گرفتن بخش تولید تاکنون ۱۲۳میلیارد تومان تسهیلات در بخش های کشاورزی و دامداری، صنعت و معدن، خدمات و گردشگری در استان پرداخت شد که باید گفت فعال شدن واحدهای تولیدی در افزایش صادرات می تواند موثر باشد.

در این مراسم از ۱۷ واحد تولیدی صادرکننده برتر استان سمنان تقدیر شد.


انتهای پیام / ذ


تجلیل از واحد های تولیدی صادر کننده برتر استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.