مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه همدان گفت: استکبار از انقلابی بودن ایران اسلامی در هراس است و که هر از چند گاهی یک بار دست به اقدام بیخردانه‌ای می زند تا حداقل جبرانی بر شکست‌های خود پیدا کند.

استکبار از انقلابی بودن ایران اسلامی در هراس استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت الاسلام محمود قربانی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه همدان با اشاره به تصمیمات نادرست و نابخردانه آمریکا در زمینه تشدید تحریم‌ها اظهار داشت: آمریکا به خاطر شکست‌های سریالی خود و تنزل و از دست دادن اعتبار خود در جهان دچار نوعی سردرگمی شده است.

وی افزود: این اقدامات نشان می‌دهد که آمریکا دست و پا می‌زند تا به هر وسیله که شده اعتبار خود را به دست آورد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه همدان بیان کرد: استکبار از انقلابی بودن ایران اسلامی در هراس است و احساس  خطر می‌کند و در این راستا است که هر از چند گاهی یک بار دست به اقدام بیخردانه‌ای می زند تا حداقل جبرانی بر شکست‌های خود پیدا کند.

وی تصریح کرد: دیگر زمان زورگویی گذشته و زمان سلطه‌گری به پایان رسیده است و ملت‌ها دریافتند که آمریکا و استکبار حامی هیچ کشوری نیست و نخواهد بود.

قربانی عنوان کرد: نمونه روشن این امر عراق و سوریه است که بسیار از دست آمریکای جنایتکار ضربه خوردند و در نهایت در برابر آن ایستادند.

وی با بیان اینکه به تجربه ثابت شده است که آمریکا در هر کشوری وارد شود جز ذلت چیزی به همراه نخواهد داشت، اضافه کرد: ملت‌های مسلمان اگر با هم اتحاد و همدلی داشته باشند استکبار خود به خود خرد خواهد شد.

انتهای پیام/د.ا

 انقلابی بودن ایران اسلامی در دل استکبار هراس  انداخته است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.