اجلاس سراسری نماز با حضور 800 نفر از مسئولان، شخصیت های فرهنگی و علمای شیعه و اهل سنت و سه وزیر دولت در بندرعباس برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،حجت الاسلام فروزان نژاد رییس ستاد اقامه نماز هرمزگان گفت: اجلاس سراسری نماز با حضور 800 نفر از مسئولان، شخصیت های فرهنگی و علمای شیعه و اهل سنت و سه وزیر دولت در بندرعباس برگزار می شود

وی افزود: این اجلاس یک روزه از ساعت 8 صبح پنجشنبه 30 آذرماه در تالار آوینی بندرعباس آغاز به کار می کند و عصر همان روز نیز با تجلیل از 20 فعال فرهنگی در حوزه نماز به کار خود پایان می دهد.
رییس ستاد اقامه نماز هرمزگان افزود: وزرای آموزش و پروش، ارتباطات و فناوری اطلاعات و فرهنگ و ارشاد اسلامی از سخنرانان بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز و فضاری مجازی هستند.
حجت الاسلام فروزان نژاد گفت: از میان دو هزار و 200 مقاله ارسالی به دبیرخانه 53 اثر برتر انتخاب شده که 5 اثر در اجلاس معرفی می شود.
رییس ستاد اقامه نماز هرمزگان افزود:100 نفر از علمای اهل سنت نیز در همایش حضور دارند.
حجت الاسلام فروزان نژاد گفت: اکنون پیش اجلاس هایی نیز در همه شهرستان های استان درحال برگزاری است.
وی افزود: در ادامه برنامه های این اجلاس فردا نیز حجت الاسلام قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور در مسجد جامع بندرعباس و پس از نماز مغرب و عشاء با مردم دیدار می کند.

انتهای پیام/ز

برگزاری اجلاس سراسری نماز در بندرعباس با حضور800 شخصیت فرهنگی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.