معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانانبه حواشی پیش آمده در مجمع انتخابات فدراسیون کشتی واکنش نشان داد.

داورزنی: عباس جدیدی برود پیگیری کندبه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدرضا داورزنی معاون وزیر ورزش و جوانان در حاشیه مجمع انتخابات فدراسیون کشتی درباره اعتراض های به وجود آمده گفت: اعتراض عباس جدیدی به ۲ شغله بودن برخی از اعضای مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی وارد نیست. او اگر از اول اعتراض داشت، نباید برای ریاست فدراسیون کشتی ثبت نام می‌کرد و باید از مسیر قانونی وارد می‌شد، اما جدیدی با اعلام آمادگی خود و ثبت نام، صلاحیت مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی را قبول کرد.

او در پاسخ به این سوال که جدیدی موضوع را از طریق سازمان بازرسی و حتی دیوان عدالت اداری پیگیری می‌کند، بیان کرد: مشکلی در پیگیری جدیدی نیست و او حق دارد که مشکل خود را با نهاد‌های زیربط مطرح کند و توصیه هم می‌کنیم که پیگیری کند.

داورزنی درمورد جلسله امروز مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی توضیح داد: ۴ سال مدیریت و ریاست خادم به پایان رسید و امروز (سه‌شنبه) طبق برنامه پیش بینی شده قرار بود، مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی برگزار شود. در زمان مقرر ثبت نام‌ها شروع شد. هشت نفر کاندیدا به این مرحله رسیدند که برخی از آن‌ها انصراف داند و در نهایت خادم موفق به کسب همه ۴۰ رای اعتماد شد تا ۴ سال دیگر سکان کشتی کشور را بر عهده داشته باشد. امیدوارم بتواند با برنامه ریزی که انجام می‌دهد و ایجاد یک همدلی و وفاق بیشتر در کشتی، برای مسابقات آسیایی پیش رو و المپیک ۲۰۲۰ و همچنین ۲۰۲۴ برنامه ریزی‌های خاص خودش را انجام داده و انتظاری که مردم از جامعه ورزش دارند، را برآورده کند.

او در ادامه افزود: انتظاری که همه از کشتی کشور دارند، انتظار به حقی است و فدراسیون کشتی هم کار سختی برای پاسخ به این انتظارات در دارد. امیدوارم که خادم بتواند با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام می‌دهد، کشتی را در اوج سکو‌های جهانی نگه دارد و کشتی کشور بتواند افتخارات خودش را تکرار کند.

داورزنی در پاسخ به این سوال که رئیس فدراسیون و رئیس هیئت شغل محسوب می‌شود یا خیر، بیان کرد: این موضوع به فدراسیون کشتی مربوط نیست. مجموعه فدراسیون‌های ورزشی اساس نامه دارند و یک بحثی وجود دارد که در مسیر خودش در حال بررسی است.

او در ادامه صحبت هایش اظهار کرد: در کشور ۱۳ هزار عضو و ۱۴۰۰ هیئت ورزشی داریم که این نیرو‌ها داوطلبانه و بدون دستمزد و مبلغ کار می‌کنند و از ۱۴۰۰ هیئت، تنها ۳ نفر مشغول به کار هستند و این هیئت تنها رئیس و دبیر و خزانه دارد. اگر همه ۱۳ هزار عضو هیئت ورزشی را شاغل به حساب بیاوریم، یعنی ۵ هزار نفر نیرویی که نه ردیف سازمانی و نه حقوق و مزایای دارند را شاغل حساب کنیم و اجازه داشتن شغل دوم به آن‌ها ندهیم، که عملی نیست و هزینه مالی زیادی هم برای دولت دارد.

معاون وزیر ورزش و جوانان در پایان خاطر نشان کرد: دوستان سازمان بازرسی می‌گویند که تبصره‌ای از اساس نامه باید اصلاح شود تا شبهه ۲ شغله بودن ۱۳ هزار عضو هیئت ورزشی که همه داوطلبانه و افتخاری کار می‌کنند، برطرف شود و اعضای هیئت بتوانند همچون گذشته به کار خود ادامه بدهند. برای همین با تعامل با سازمان بازرسی مشغول برطرف کردن این شبهه هستیم.

انتهای پیام/

واکنش داورزنی به اظهارات عباس جدیدی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار