دروازه بان تیم نفت آبادان گفت: پس از اینکه توانستیم تیم بزرگ پرسپولیس را ببریم هیچ یک از مسئولان باشگاه به خودشان زحمت ندادند تا به بازیکنان خدا قوت بگویند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ داود نوشی‌صوفیانی پس از پیروزی مقابل پرسپولیس در جام حذفی گفت: بازی خوبی بود ضمن اینکه نباید فراموش کرد تیم پرسپولیس هم تیم بزرگ و قابل احترامی است.تلاش کردیم و معتقدم امروز حقمان برد بود و خدا را شکر توانستیم با پیروزی از زمین بازی خارج شویم.

عملکرد خورشیدی در برگرداندن صحنه پنالتی تحسین بر انگیز بود

او درباره تغییر تصمیم داور در اعلام پنالتی به سود پرسپولیس گفت: خود خورشیدی داور بازی هم دید اصلا به هیچ وجه پنالتی رخ نداد و جا دارد بابت این عملکرد تحسین بر انگیز به داور و کمکش تبریک بگویم.در صورتی که پنالتی اعلام می شد حق تیم ما پایمال می شد اما واقعا هیچ اتفاقی نیافتاد.

دروازه بان تیم صنعت نفت‌آبادان در مورد مشکلات مالی این تیم گفت: از اول فصل تاکنون تنها 20 درصد مطالبات مالی مان را دریافت کرده ایم و قرار بر این بود تا نیم فصل چهل درصد دیگر مطالبات مان را مسئولان باشگاه پرداخت کنند تا به 60 درصد برسد.اما متاسفانه با این وجود نه مدیر عامل را می بینیم و نه هیئت مدیره را. ما 2 بازی پشت سر هم می شود که مقابل پرسپولیس قرار گرفته ایم اما هیچ یک از مسئولان باشگاه به خودشان زحمت ندادند تا بیایند به بازیکنان خدا قوت بگویند.فقط به خاطر مردم آبادان آمدیم و جلو پرسپولیس بازی کردیم و با غیرت مثال زدنی بازیکنان توانستیم تیم پرسپولیس را ببریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار