مدافع تیم صنعت نفت آبادان گفت:اگر کمالوند برود، اولین نفری هستم که پشت سرش می‌روم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی عبدالله‌ زاده، مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پس از صعود تیمش به مرحله نیمه‌هایی جام حذفی اظهار کرد: بازی خیلی خوبی بود و خدا را شاکرم که توانستیم مقابل پرسپولیس پیروز شویم. پرسپولیس امروز تیم خوبی داشت و خیلی خوب جنگیدم اما امروز به لطف خدا توانستیم خوب باشیم و به گل برسیم. در پنالتی‌ها هم بازیکنان ما ضربات خوبی زدند و توانستیم برنده شویم. هر وقت توانستیم جام را بالای سر ببریم، آن وقت کاری کرده‌ایم و خوشحال می شویم.

او افزود: من اولین روز فوتبالم را در نفت آبادان شروع کردم و این تیم همیشه مشکل دارد. از پارسال 35 درصد طلب دارم و امسال هم گفتند که در نیم فصل اول 30 درصد و در بین فصل هم 40 درصد می‌دهند که تا الان 20 درصد داده‌اند و در حالی که از پارسال تمام بازیکنان خارجی و آنهایی که هم‌پستی من بودند و روی نیمکت می‌نشستند، همه پول‌شان را گرفتند و رفتند، اما من با 35 درصد طلب از فصل قبل ماندم. نمی‌دانم دلیلش چیست که آنها پول خود را گرفتند و رفتند. آنها ذخیره ما بودند و این ما بودیم که تیم را در لیگ برتر نگه داشتیم اما متاسفانه پول نگرفتیم.

عبدالله زاده در پایان اظهار کرد: باید دست کمالوند را ببوسیم و او نیازی به این پول‌ها ندارد و این سومین درگیری است که به خاطر پول داریم، در درگیری‌های قبلی من نفر اول بودم که رفتم و بچه آبادان هستم و تیم را دوست دارم و چند سال است که در آن فیکس بازی می کنم اما  اگر کسی حقم را ندهد، برای آن همه کار می‌کنم و اگر کمالوند برود، اولین نفری هستم که پشت سرش می‌روم.

انتهای پیام/

اظهارات عبدالله زاده پس از برتری مقابل پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار