۱۵۳ نفر از فارغ التحصیل دانشگاهی در شهرستان محمودآباد بیکار هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،یحیی یوسف پور، فرماندار شهرستان محمودآباد با اشاره به ۱۱۶۰ سهمیه اشتغال این شهرستان تا پایان امسال گفت: هفتصد و ۲۲ نفر از متقاضیان اشتغال این شهرستان در فرصت‌های شغلی راه اندازی شده مشغول به کار شدند.

وی به تمهیدات دولت در قالب سامانه بهنیاب، طرح تسهیلات روستایی، مشاغل خانگی و طرح کارورزی اشاره کرد و افزود: ۹۷۰ هزار نفر در قالب برنامه ششم کشور تا پایان امسال باید شاغل شوند.

فرماندار محمود آباد به وجود ۱۵۳ فارغ التحصیل دانشگاهی بیکار این شهرستان اشاره کرد و گفت: ۱۳ نفر از این فارغ التحصیلان در ۴۷ واحد صنعتی مشغول به کار شدند.

یوسف پور به تخصیص یک میلیارد و ۷۵ میلیون تومان تسهیلات بانکی از محل اعتبارات کمیته امداد امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: ۹۱۵ میلیون تومان تسهیلات برای اجرای ۵۴۳ طرح اشتغال زایی اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه یک میلیارد و ۱۳۵ میلیون تومان تسهیلات بانکی از محل اعتبارات اداره بهزیستی شهرستان تخصیص یافت، افزود: ۸۸۰ میلیون تومان برای اجرای ۵۱ طرح اشتغال زایی اختصاص یافت.

فرماندار شهرستان محمودآباد افزود: برای اجرای ۱۹ طرح اشتغال زایی، ۱۶۰ میلیون تومان تسهیلات از محل اعتبارات بسیج اختصاص یافت.

رییس ستاد موانع تولید و اشتغال محمودآباد به ثبت نام ۲۸ واحد صنعتی در سامانه بهنیاب صنعت، معدن و تجارت اشاره کرد و گفت: از ۲۰ واحد صنعتی که بانک معرفی شدند ۳ واحد صنعتی ۳ میلیارد و ۴۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کردند.

وی با بیان اینکه ۹۹ متقاضی تسهیلات بانکی در حوزه کشاورزی ثبت نام کردند، گفت: ۱۱ متقاضی سه میلیارد و ۷۳۰ و میلیون تومان تسهیلات از بانک عامل دریافت کردند.

انتهای پیام/

فارغ التحصیلان بیکار در محمود آباد سه رقمی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.