یلدایی متفاوت در شبکه قرآن و معارف سیما

شبکه قرآن و معارف سیما با تدارک ویژه برنامه «بوستان» ، یلدایی متفاوت را برای مخاطبان تلویزیون رقم خواهد زد .

یلدایی متفاوت در شبکه قرآن و معارف سیمابه گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، ویژه برنامه «بوستان» با حضور مهمانان ویژه و تدارک بخش های متنوع و جذاب در بلندترین شب سال شب میهمان مخاطبان شبکه قرآن و معارف سیما می شود و شب یلدایی متفاوت را برای آنها رقم خواهد زد.

اجرای گروه تواشیح معراج ،حضور اساتید و قاریان بین المللی از جمله : جواد پناهی ، جعفر فردی و حمید رضا احمدی وفا ، گفتگو با حافظ کل قرآن کریم خانم حسنوند و شعرخوانی خانم دکتر عارفه دهقانی از بخش های مهم و جذاب «بوستان» در شب یلدا می باشد.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین راستگو با حضور در این برنامه از شهرتش با قصه گویی در دهه ۶۰ برای کودکان و نوجوانان سخن خواهد گفت.

بخش ویژه «بوستان» حضور بازیگر سرشناس کشور ، جلیل فرجاد خواهد بود که از تجربیات و خاطرات خود از نقش آفرینی در فیلم های مذهبی و قرآنی با مجری این برنامه به گفتگو خواهد نشست.

ضمن اینکه فرهاد بشارتی ، مینا نوروزی فرد و فرید اخباری از بازیگران ارزشمند تلویزیون ، تئاتر و سینما در بخش نمایشی این برنامه نقش آفرینی خواهند کرد .

ارسیا صنعتی ، زهرا سالم و سید محمد موجانی اجرای برنامه «بوستان» را شب یلدا برعهده خواهند داشت.

«بوستان» به تهیه کنندگی فرهاد خان استادی کاری از گروه تلاوت و نغمات شبکه قرآن و معارف سیماست که قرار است در شب یلدا از ساعت ۲۲ الی ۲۴ به روی آنتن این شبکه برود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار