همزمان با یوم الله ۹ دی، «گردهمایی بصیرت و میثاق با ولایت» در نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان‎های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد به نقل از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با سالروز حماسه ۹ دی، گردهمایی بصیرت و میثاق با ولایت، با حضور مردم ولایتمدار و با سخنرانی آیت الله علیرضا اسلامیان نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، در شهر‌های کیان، هفشجان، فرادنبه، سورشجان و سامان، و روستای یان چشمه شهرستان بن برگزار می‌شود.

زمان این برنامه ها، چهارشنبه ۶ دی ماه ۹۶ بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در آستان مقدس امامزاده سید عزیزالله (ع) شهرکیان، پنج شنبه ۷ دی، ساعت ۱۰ صبح، ساعت ۱۴ و بعد از اقامه نماز مغرب و عشا به ترتیب در مسجد جامع شهر هفشجان، در یادواره شهدای روستای یان چشمه شهرستان بن و مسجد شهید بهشتی شهر فرادنبه، و جمعه ۸ دی، ساعت ۱۱ صبح و بعد از نماز مغرب و عشا به ترتیب در مصلای نمازجمعه سورشجان و مسجد حضرت ابوالفضل (ع) سامان اعلام شده است.

همچنین ویژه‌برنامه سالروز حماسه نهم دی‌ماه، با سخنرانی حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد مرکز استان برپا خواهد شد.

روز ۹ دی ماه به عنوان «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» نامگذاری شده است، زیرا در این روز مردم بصیر ایران اسلامی، برای سرکوبی فتنه سال ۸۸ به خیابان‌ها آمدند و با برپایی راهپیمایی، ضمن محکوم کردن اقدام فتنه گران، با رهبر معظم انقلاب و آرمان‌های امام (ره) و شهیدان، میثاقی دوباره بستند.

گفتنی است: مردم استان چهارمحال و بختیاری به عنوان پیشگام و پیشتاز ملت ایران، یک روز قبل از آن و در تاریخ ۸ دی ماه سال ۸۸ با برپایی راهپیمایی باشکوهی، اقدام فتنه گران را محکوم و با مقام معظم رهبری و آرمان‌های امام (ره)، شهدا و انقلاب اسلامی تجدید عهد و پیمان کردند.

انتهای پیام/ش

گردهمایی بصیرت و میثاق با ولایت در یوم الله ۹ دی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار