رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: خستگی و بی انگیزگی بازیکنان باعث حذف تیم ما از جام حذفی شد.

کاشانی: خستگی و بی انگیزگی باعث حذف پرسپولیس در جام حذفی شدجعفر کاشانی رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره حذف پرسپولیس از جام حذفی اظهار کرد: بازیکنان تیم خسته بودند و انگیزه لازم را برابر صنعت نفت آبادان نداشتند. کمیته فنی باید دلایل حذف از جام حذفی را بررسی کند و نقاط ضعف و قوت تیم را به سرمربی تیم اطلاع بدهد.

با یک باخت نباید تیم ما محک زده شود  

او درباره اینکه پرسپولیس کمیته فنی ندارد تا دلایل حذف از جام حذفی را بررسی کند، بیان کرد: کمیته فنی سال‌های گذشته در باشگاه فعال بود، اما امسال این کمیته وجود ندارد. امیدوارم که این کمیته در باشگاه دوباره دایر شود. تیم ما روند رو به رشدی دارد و با یک باخت نباید این تیم را محک زد.

کاشانی درباره اینکه پنالتی زن‌های پرسپولیس نتوانستند گل بزنند، تصریح کرد: این موضوع نشان داد که کادرفنی باید روی نقاط ضعف این تیم کار کند تا بازیکنان توان بازی در ۱۲۰ دقیقه را داشته باشند.

تیم‌ها با انگیزه مضاعف برابر تیم ما قرار می‌گیرند 

رئیس هیئت مدیره پرسپولیس درباره اینکه برانکو در جام حذفی موفق نیست، اظهار کرد: یک تیم نمی‌تواند  همه جام‌های قهرمانی را کسب کند و پرسپولیس هم از این موضوع جدا نیست. تیم‌ها با انگیزه مضاعف برابر تیم ما قرار می‌گیرند و سعی می‌کنند تیم ما را شکست بدهند.

علت حذف از جام حذفی بررسی می‌شود 

او درباره اینکه هیئت مدیره تذکری به برانکو بابت حذف از جام حذفی نمی‌دهد، بیان کرد:  با حضور برانکو در جلسه هیئت مدیره علت حذف از این رقابت‌ها بررسی می‌شود.بازیکنان از لحاظ روحی و جسمانی خسته بودند و نتوانستند تیم صنعت نفت آبادان را شکست دهند و به مرحله بعد جام حذفی صعود کنند.

داوران به ضرر پرسپولیس سوت می‌زنند 

کاشانی درباره اظهارات کاپیتان تیم پرسپولیس درباره شکایت از داور بازی تصریح کرد: داوران  به ضرر پرسپولیس سوت می‌زنند و در بازی با صنعت نفت آبادان و بادران هم شاهد قضاوت نادرست داوران بودیم. البته زمانی که توپ‌های بازیکنان گل نمی‌شود این موضوع دلیلی بر عملکرد داور ندارد.  داوری بازی با بادران هم به ضرر تیم ما بود.

آلودگی هوا نباید بهانه نتیجه نگرفتن تیم باشد

رئیس هیئت مدیره پرسپولیس درباره آلودگی هوا و تاثیری که بر روند بازی پرسپولیس داشت، بیان کرد: این موضوع نباید بهانه‌ای برای تیم بزرگ پرسپولیس باشد چرا که اگر آلودگی هوا تاثیر داشت باید در روند بازی صنعت نفت آبادان هم تاثیر می ذاشت. بازیکنان صنعت نفت آبادان انگیزه شان بیشتر از بازیکنان ما بود. اگر موقعیت‌های تیم ما گل می‌شد بازی در ۹۰ دقیقه به پایان می‌رسید.

کاشانی درباره اینکه گفته می‌شود مسئولان فدراسیون فوتبال دوست نداشتند پرسپولیس به مرحله بعدی جام حذفی صعود کند، اظهار کرد: من اطلاعی از این موضوع ندارم، اما به نظر نمی‌رسد که این موضوع دلیلی بر نتیجه نگرفتن تیم ما باشد. به طور حتم  تیم ما در نیم فصل دوم روند رو به رشد خود را ادامه می‌دهد.

از تجربه برانکو در تیم‌های پایه استفاده شود 

او درباره وضعیت تمدید قرارداد با برانکو بیان کرد: قرارداد برانکو به زودی تمدید می‌شود و مشکلی در این باره وجود ندارد. از تجربه برانکو باید در تیم‌های پایه هم استفاده شود و هفته‌ای یک بار مربیان پایه با برانکو جلسه داشته باشند.

برانکو باید از بازیکنان تیم امید استفاده کند 

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس ادامه داد: تیم ما به علت محرومیت نمی‌تواند بازیکن جذب کند و کمبود بازیکن را می‌توانیم با استفاده از بازیکنان تیم‌های پایه جبران کنیم. بازیکنان تیم امید پرسپولیس باید هفته‌ای یک بار زیر نظر برانکو باشند  تا از آن‌ها در تیم بزرگسال استفاده شود. به طور مثال تیم‌های پایه رئال مادرید زیر ذره بین سرمربی تیم بزرگسال هستند و از بازیکنان با استعداد در تیم بزرگسال استفاده می‌شود.

سرمربی تیم پایه باید در کنار برانکو کار کند 

او در پایان درباره حضور برادر برانکو در تیم پرسپولیس خاطر نشان کرد: برانکو اجازه دارد که دستیارانش را خودش انتخاب کند و او تصمیم گرفته برادرش را به کادر فنی اضافه کند. البته من دوست داشتم که از تجربیات مربیان داخلی در کادر فنی تیم استفاده شود تا آن‌ها در آینده جایگزین‌های خوبی برای برانکو باشند. سرمربی تیم پایه باید در کنار برانکو کار کند تا دانش او افزایش یابد.  

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Spain
ناشناس
۱۷:۱۷ ۲۹ آذر ۱۳۹۶
واقعا جای تاسفه