مدیر کل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: کارشناسان محیط زیست استان از مزارع خسارت دیده بر اثر ورود حیات وحش بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، نیره پورملائی  مدیر کل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان اظهار داشت: کارشناسان محیط زیست استان سیستان و بلوچستان از مزارع خسارت دیده بر اثر ورود حیات وحش بازدید کردند.

پورملایی  افزود: با توجه به برخی مراجعات از سوی کشاورزان و مزرعه داران مبنی بر ورود برخی از گونه‌های حیات وحش به اراضی کشاورزی آن‌ها از قبیل: گراز‌ها و ایجاد خسارت، کارشناسان حیات وحش استان سیستان و بلوچستان از این اراضی بازدید کردند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان ادامه داد: تعدادی از این اراضی خسارت دیده در حوزه شهرستان نیکشهر بوده که کارشناسان اداره حفاظت محیط زیست این شهرستان با بازدید‌های میدانی در محل و ثبت و بررسی آثار و نمونه گیری‌های موردی در حال بررسی دقیق میزان خسارت‌ها هستند.

وی خاطر نشان کرد: پس از بررسی‌های کارشناسی دقیق و انجام بازدید‌های میدانی مکرر و تعیین میزان خسارت، موارد به سازمان حفاظت محیط زیست گزارش می‌شود تا در اولین فرصت مقتضی جبران خسارت کشاورزان انجام شود.

انتهای پیام/ع

بازدید کارشناسان محیط زیست  استان از مزارع خسارت دیده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار