سهمیه سوخت زمستانه 170 روستای فاقد گاز طبیعی شهرستان مهاباد توزیع شده است.

 رئیس شرکت پخش فرآورده های نفتی شهرستان مهاباد در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، گفت:برای  روستاهای فاقد گاز طبیعی، از ابتدای سال جاری 5 شماره کالا برگ اعلام کرده بودیم که تا کنون 28 فروشندگی روستایی سوخت مورد نیاز اهالی 170 روستای این شهرستان را توزیع کرده اند.

یگانه  با بیان اینکه سوخت خانوارها بر اساس تعداد نفرات تعیین می شود افزود: برای خانوارهای یک و دو نفره 1 هزار و 600 لیتر  برای خانوارهای سه و چهار نفره  2 هزار و 100 لیتر، برای خانوارهای پنج و شش نفره 2 هزار و 600 لیتر و برای خانوارهای بالای 7 نفره2 هزار و 800 لیتر تحویل داده ایم.

یگانه ضمن اعلام اینکه تا کنون  برای روستاهای فاقد گاز طبیعی 24 میلیون و 300 هزار لیتر نفت سفید توزیع شده ادامه داد:در مدت مشابه سال گذشته 23 میلیون و 200 هزار لیتر سوخت توزیع کرده بودیم که این آمار نشان می دهد توزیع سوخت روستایی در سال 96 بیش از 5 درصد افزایش یافته است.

رئیس شرکت پخش فرآورده های نفتی شهرستان مهاباد همچنین اظهار کرد:سهمیه سوخت امسال استان آذربایجان غربی حدود 185 میلیون لیتر نفت سفید برای 92 هزار خانوار روستایی بود که تا کنون 159 میلیون لیتر آن توزیع شده است.

 انتهای پیام/ع

توزیع سوخت زمستانی در روستاهای مهاباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.