مدیرکل امور خیرسازان وزارت ورزش و جوانان، استان زنجان را در احداث سالن ورزشی خیرساز از استان‌های پیشرو در کشور عنوان کرد .

زنجان از جمله استان‌ های پیشرو در بخش خیرساز ورزشی به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ اردشیر حسن‌زاده مدیر کل خیرسازان وزارت ورزش و جوانان گفت : در حال حاضر در کشور این ظرفیت ایجاد شده است که همچون خیرسازان بحث سلامت و ...، خیرسازان اماکن ورزشی نیز پیگیری شود.

مدیرکل امور خیرسازان وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه ورزش امروز نیاز جوانان و به ویژه بانوان کشور است، گفت: استان زنجان در احداث سالن ورزشی خیرساز از استان‌های پیشرو در کشور است.

حسن‌زاده با بیان اینکه وزارت ورزش و جوانان مساعدت و بسترهایی لازم را برای این کار انجام خواهد داد، خاطرنشان کرد: دولت دو ماده قانونی را برای تسهیلات به خیرسازان ورزشی در نظر گرفته است.

وی با بیان اینکه جوانان و مردم ما برای اوقات فراغت خود به سالن ورزشی نیاز دارند، تصریح کرد: باید یک هماهنگی داشت که با تسهیلات مختلف از آنها حمایت کرد.

مدیرکل امور خیرسازان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه امیدواریم روزی نیز به لحاظ سالن‌های ورزشی مشکلی در کشور وجود نداشته باشد، اظهار کرد: امیدواریم مجامع خیران ورزش‌یار نیز شناسایی و این نیازها در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/ن

حضور خیر سازان در حوزه ورزش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.