مجهز شدن استخرهای همدان به سیستم گندزدایی

 فرماندارهمدان از تجهیز استخرهای شهرهمدان به سیستم گند زدایی ایمن مجهز شده است.

مجهز شدن استخرهای همدان به سیستم گندزداییبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ تعالی فرماندار همدان درکارگروه سلامت وامنیت غذایی شهرستان همدان،افزود: هم اکنون سیستم گند زدایی 8 استخر در این شهر از کلریناتورهای گازی به الکترولیزنمک تبدیل شده وتنها یک استخر مانده که طرح تعویض سیستم گند زدایی آن در حال پیگیری است. وی خاطرنشان کرد : با تبدیل سیستم گندزدایی از مسمومیت و آسیب های گاز گرفتگی شناگران جلوگیری می شود.

این مقام مسئول ادامه داد : به لحاظ اجرای سیستم گند زدایی ایمن ، شهرهمدان در سطح کشور پیشرو بوده و برای اجرای این طرح دراستخرهای عمومی همدان 330 میلیون تومان هزینه شده است.

تعالی بیان کرد: پسماندهای مطب های پزشکی، کلینک ها و آزمایشگاههای پزشکی در شهرهمدان به صورت مطلوب مدیریت نمی شود. تعالی بربازرسی منظم ، دقیق و مستمر برای مدیریت صحیح پسماندهای پزشکی تاکید کرد. 

فرماندارهمدان با بیان اینکه در زمینه زیرساختهای بهداشتی و تجهیز و ساخت بیمارستان درسالهای اخیر کارهای بسیار خوبی انجام شده است گفت: در کنار توجه به زیرساختها باید نیازهای بهداشتی جامعه رصد و در این زمینه برنامه های مناسب آموزشی تهیه و تدوین و بصورت منظم با همکاری آموزش و پرورش اجرا شود.

شهر همدان حدود ششتصد هزار نفر جمعیت دارد و مرکز استان همدان است.

انتهای پیام/ش.و

 تجهیز استخر های همدان  به سیستم گندزدایی ایمن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار