جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: در وزارت دفاع شناخت نقاط ضعف و آسیب‌های تکنولوژی و تاکتیکی دشمنان را پیگیریم و بایستی همواره این موارد را زیر نظر داشته باشیم.

به نقاط ضعف و آسیب‌های دشمن در منطقه آگاهی داریمبه گزارش حوزه  دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار سرتیپ پاسدار قاسم تقی‌­زاده جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه حضور روحانیون در جمع کارکنان جهادی، متدین و متخصص وزارت دفاع سبب عزت و افزایش روحیه خدمتی آنان می‌­شود، افزود: امروز وضعیت معنوی وزارت دفاع در سطح بسیار مطلوبی قرار دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تدوین برنامه چهار ساله وزارت دفاع تصریح کرد: این برنامه خدمت فرمانده معظم کل قوا تقدیم شد و براساس آن برنامه های سازمان ها و صنایع تابعه وزارت دفاع تنظیم و ابلاغ شده است.

جانشین وزیر دفاع با بیان اینکه رفتار، کردار، عملکرد و گفتار دشمنان در ابعاد سخت افزار، نرم افزار، سازمان افزار و مغزافزار به طور جدی مورد رصد قرار می‌گیرد، اضافه کرد: در وزارت دفاع شناخت نقاط ضعف و آسیب های تکنولوژی و تاکتیکی دشمنان را پیگیریم و بایستی همواره و همه روزه این موارد را زیر نظر داشته باشیم.

تقی زاده با بیان اینکه به نقاط ضعف و آسیب های دشمن در منطقه به طور نسبی آگاهی داریم، تاکید کرد: امروز متخصصان صنعت دفاعی در حوزه نوآوری و تکنولوژی های مورد نیاز حوزه های هوایی، زمینی، دریایی و ... مطالعات گسترده و نظام مند خوبی داشته اند.

وی با بیان اینکه در برابر دشمنان همواره باید محکم بایستیم، خاطرنشان کرد: امروز، بزرگترین موفقیت و دستاورد وزارت دفاع برخورداری از کارکنان متعهد، متخصص، جهادی، انقلابی با تفکر بسیجی است که بالغ بر 10 هزار نفر از کارکنان و خانواده آنان در حال آموزش و حفظ قرآن کریم هستند.

جانشین وزیر دفاع با بیان اینکه داشتن چنین نیروهایی در سطح وزارت دفاع برتری محض در حوزه نرم افزاری برای مقابله با دشمنان است، اضافه کرد: بزرگ‌ترین نقطه ضعف دشمن، نیروی انسانی است که براساس اطلاعات به دست آمده، تعداد نظامیان آمریکایی و اسرائیلی که دچار مشکلات روحی و روانی هستند سرسام آور است، به طوری که دغدغه‌­ها و نگرانی‌­های جدی برای مسئولین امر ایجاد کرده است.

تقی‌زاده با اشاره به شکل­‌گیری القاعده، طالبان و داعش در منطقه برای پیاده‌سازی اهداف استکبار جهانی تاکید کرد: الحمدالله امروز در حوزه رزم زمینی، توان موشکی، هوایی، پدافند هوایی و دریایی به توانمندیهای بسیار خوبی دست یافته ایم و به دشمنان هشدار می‌دهیم اگر کوچکترین خطایی علیه کشورمان انجام دهند آنان را پشیمان خواهیم کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار