مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: آمادگی داریم در پلدختر ۲۸۰ واحد، الیگودرز ۱۶۰ واحد و در خرم‌آباد ۱۲۰ واحد به ورزش و جوانان واگذار شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ علی علیخانی مدیرکل راه و شهرسازی لرستان اظهار داشت: بنا شد خانه‌های جوانی که قابلیت برگشت به حوزه ورزش و جوانان را دارد پیگیری شود که مقرر شد از طریق استانداری مکاتبه‌ای انجام و برگشت صورت گیرد.

وی افزود: بر اساس طرح و اعتبار مصوب، مکان‌های موردنیاز برای ایجاد خانه جوان مشخص شود ضمن اینکه در برخی شهرستان‌ها اصلاً زمین دولتی نداریم، ولی اگر لازمه کار باشد در این مناطق اولویت واگذاری انجام و اقدامات لازم صورت می‌گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان لرستان عنوان کرد: در مورد پروژه‌های مسکن مهر فاقد متقاضی بار‌ها اعلام‌شده که آمادگی داریم این واحد‌ها را واگذار کنیم و چه‌بهتر که اولویت با زوج‌های جوان باشد.

وی بیان کرد: کسانی که از سال ۹۴ به بعد ازدواج‌کرده است در اولویت‌اند و در سه شهرستان خرم‌آباد، الیگودرز و پلدختر واحد‌های فاقد متقاضی داریم که بخشی از این واحد‌ها دارای پیشرفت فیزیکی بالای ۴۵ تا ۶۰ درصد است.

علیخانی تصریح کرد: وام‌های پیش‌بینی‌شده برای این واحد‌ها ۴۰ میلیون تومان است که متناسب با سطح زیربنا و محل قرارگیری بین ۲۰ تا ۴۵ میلیون تومان آورده متقاضی خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: تعاونی با همین عنوان در ورزش و جوانان تشکیل و اعضا شناسایی شوند و در قالب تعاونی به راه و شهرسازی معرفی شوند.

این مسئول گفت: آمادگی داریم در شهرستان پلدختر حدود ۲۸۰ واحد، الیگودرز ۱۶۰ واحد و در شهرستان خرم‌آباد ۱۲۰ واحد به ورزش و جوانان واگذار شود.

انتهای پیام/م

۵۶۰ واحد مسکن مهر در لرستان به ورزش و جوانان واگذار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.